Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

goeth78
5 jaren geleden
In principe in zowat alle decks een prima kaart, maar deze heeft zijn grootste meerwaarde in token- en landgerelateerde decks. Tokens leveren extra veel triggers op, land gerelateerde decks (denk aan bv. Omnath, Locus of Rage) worden blij van extra land op hand.
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik heb hem volgens mij in m'n Sidisi deck zitten? Ik heb hem helaas nog nooit in het spel gehad helaas.
LordWhooT
5 jaren geleden
Zit in mijn The Ur-Dragon deck, werkt als een zonnetje erin! Zeker een aanrader.
Jeff
5 jaren geleden
Token decks worden er het meest blij van. Slimefoot was al genoemd, maar ook Ghave, Guru of Spores smult echt van Path of Discovery. Sowieso volgens mij echt een prima kaart in ieder deck met redelijk veel creatures. Goede incrementele card advantage is wat dit is, met een hele hoge potentiele upside (bij produceren van veel tokens dus) en als nadeel dat je 4 mana tapt om 'niets te doen' wanneer je hem cast.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb 'm ergens in een deck zitten, nog nooit op tafel gehad. Ik moet meer met mijn Ezuri, Claw of Progress deck spelen denk ik
LeKrutes
5 jaren geleden
Hij haalt bij mij altijd net niet de cut om de een of andere reden. Heb hem in The Gitrog Monster gespeeld en daar is hij een powerhouse. Maar dat deck heb ik gesloopt.
farden10
5 jaren geleden
Path of Discovery kan heel erg sterk zijn in bepaalde decks, maar ik heb de kaart niet. Ik kan me wel voorstellen dat in een graveyard deck, zoals Meren of Clan Nel Toth of Muldrotha, the Gravetide dit heel erg goed is. In dat soort decks is het bassically card-draw. Daarnaast zijn er veel decks met 1/ 1 counter synergies die hier gebruik van kunnen maken (Ezuri, Claw of Progress en aAtraxa, Praetors' Voice). Of gewoon in een heavy creature based deck, zoals mijn Selvala, Heart of the Wilds deck.
Hmm, misschien moet ik deze kaart gewoon gaan spelen en kijken of het bevalt.
LeKrutes
5 jaren geleden
Wat het ook is. Het is ongeveer een draw a card in 37% van de gevallen. Misschien in mijn Azusa, Lost but Seeking toch maar plekje voor vinden.
bartist
5 jaren geleden
Ik heb hem in m'n Ezuri, Claw of Progress EDH zitten, en het is echt een winner. De boost is na het betreden van het veld, waardoor m'n kleine creatures alsnog een boost krijgen, en anders verbeter ik m'n top-deck door een landje op hand te nemen. Ik kan eigenlijk geen reden zien om deze kaart niet te spelen in een creature-based deck
Triskelion88
5 jaren geleden
Prima kaart, ik zie eigenlijk geen reden om hem niet in een groen gerelateerd deck te spelen. je hebt er vrijwel altijd wat aan. In zoals al vermeld zeker tokendecks komt hij tot zijn recht
MarcelN
5 jaren geleden
Even een uit de pas kaartje.. toch denk ik dat ze best aardig kan zijn!



Izzet / Grixis kan hier toch best iets leuk mee?
Jeff
5 jaren geleden
Beide 1 abilities zijn prima, alleen prima doet het hem niet voor mij in planeswalkers omdat ze zo makkelijk onder druk kunnen worden gezet in een multiplayer formaat. Ideaal om te spelen na een boardwhipe, dat dan weer wel.
farden10
5 jaren geleden
Misschien leuk in Mizzix of the Izmagnus of Kess, Dissident Mage. Maar voor mij niet goed genoeg. PLaneswalkers zijn over het algemeen heel erg kwetsbaar en in commander krijgen ze bijna altijd een Kill on sight reactie, zelfs als dat niet helemaal terecht is zoals bij Jaya Ballard. Daarom moet de planeswalker toch wel iets heel erg goeds doen om random in een deck te zitten.
JEV
5 jaren geleden
Effectief maar als je diezelfde beurt nog iets cast (zoals een boardwipe). Maar ik denk dat er vaak betere kaarten te spelen zijn. Zou er in ieder geval niet vanuit gaan dat je kan ulten.

Verder op de ult na een beetje saaie kaart als je het mij vraagt. Kan het wel prima doen in Mizzix of the Izmagnus, maar die heeft van al vergelijkbare effecten op andere kaarten.
Triskelion88
5 jaren geleden
Niv-Mizzet, Parun doet deze het ook wel leuk mee hoor zeker mocht je de ultimate bereiken
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik speel haar in mijn Battle Cattle Commander deck met Firesong and Sunspeaker. Nog nooit op tafel gehad, en een belangrijke reden dat ik haar speel is dat ik haar toevallig uit een booster heb gehaald . Maar ze is een goede bliksemafleider (liever damage op Jaya dan op F&S of mijzelf) en kan flink rampen als ze blijft liggen.
JEV
5 jaren geleden
Leuke titel ook, Battle Cattle
MarcelN
5 jaren geleden
Ik speel haar in m'n Hallar, the Firefletcher deck. Dat speelt behoorlijk wat (gekickte) sorceries en instants, dus de eerste plus1 is prima daarvoor, maar ook de 2e plus1 zorgt ervoor dat ik relatief snel de kicker spells in m'n handen kan krijgen. De ult is inderdaad niet echt te bereiken, maar in theorie wel erg lachen om gekickte spells nog 's uit de graveyard te kunnen casten.
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Lijkt me ook zeker speelbaar, heb momenteel geen Instants/Sorceries deck in elkaar zitten. Wel ooit Mizzix of the Izmagnus gespeeld, denk dat ze daar niet veel toegevoegde waarde in zou hebben, dan speel ik liever nog een Instant of Sorcery.

Nog even terugkomend op Broken Bond: Gisteravond een hele pot in mijn hand gehad als dode kaart. Miste echt dat het geen instant was. jullie hadden gelijk.
Dordledum
5 jaren geleden
Nieuwe dag:



Nog nooit gespeeld of in spel gezien, maar lijkt me solide?

Zeker als je zelf veel rampt en bijvoorbeeld in The Gitrog Monster of Titania, Protector of Argoth.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top