Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Left4Doner
2 jaren geleden
Lijkt me een leuke kaart voor een Elven deck of een token deck. In ieder geval mono groen (of bijna) en veel kleinere creatures.
offspring
2 jaren geleden
Als ik deze kaart zie vind ik het vooral altijd zonde dat Glorious Anthem zo is ingehaald door de tijd (en wit door groen...). Verder zou ik deze niet zo snel spelen. Er zijn iets te veel lords die iets vergelijkbaars doen en de scry 1 is net wat te underwhelming om echt goed te zijn.
jjv
2 jaren geleden
Ik zit er over te twijfelen of het het waard is om hem in me elven deck uit te proberen waar ook Realmwalker en Vizier of the Menagerie in zit.

Ik dacht als 1 van de 2 op tafel ligt samen met Sylvan Anthem zou ik een grotere kans hebben dat ik steeds een creature bovenop heb liggen.
FouteWillem
2 jaren geleden
Leuk budget-alternatief voor diverse groene staples

Super dat je dit soort kaarten ook onder de aandacht brengt.
Justian2002
2 jaren geleden
Wat vinden jullie van
Jeff
2 jaren geleden
Ik speel als sac-outlets liever effecten die op het bord blijven liggen (van Spawning Pit tot Phyrexian Altar en High Market), maar dit is wel echt een sterke kaart als je sacrificen niet als nadeel ziet. Dat hij instant-speed is is echt goed: als je ineens toch iets kan sacrificen terwijl je tegenstander dacht eindelijk even geen sac-outlet te zien...
Gijsneus
2 jaren geleden
Prachtkaart en helemaal met deze art :-)

Ik speel volgens mij nog steeds ergens een Altar's Reap, die vond ik in in bepaalde decks - zoals Gonti, Lord of Luxury - al het spelen waard. Heeft iemand een foil Village Rites te ruil?
Netjes
2 jaren geleden
zit in mijn Athreos, God of Passage deck, samen met alle variaties op deze kaart. Met Morbid Curiosity trek ik wel vaak meer kaarten dan met Village Rites
Jeff
2 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Ik speel volgens mij nog steeds ergens een Altar's Reap, die vond ik in in bepaalde decks - zoals Gonti, Lord of Luxury - al het spelen waard. Heeft iemand een foil Village Rites te ruil?


Foei, niet ruilen in niet-ruiltopics ;-) Ik dacht overigens van wel, zal zo even gaan zoeken.
Veekeren
2 jaren geleden
Ik verkies net als Jeff sacoutlets die blijven liggen. Als algemene draw-kaart vind ik hem weer te beperkt impactvol.
 bijgewerkt door Veekeren 2 jaren geleden
MitchDeBaas
2 jaren geleden
zit bij mij in Korvold, Fae-Cursed King. daar is het zooveel value! echt een topkaart
SceneFizza
2 jaren geleden
Uiteraard een goeie kaart om de draw op gang te houden, mits je het creature even makkelijk kan missen of terug krijgen.

Ik ben aan het bouwen op een Jorn, God of Winter deck, waar ik deze zeker interessant vind.
Een Narfi, Betrayer King, komt bv relatief makkelijk terug de battlefield op... tenminste uit de 2de stoot mana vind ik dat gewoon tellen als 1.5 ipv 3.

Dan is het dus eerst aanvallen en, na de aanval saccen om meteen weer terug de bf in te brengen.
Left4Doner
2 jaren geleden
Vind alle edities wel gave art hebben. Goeie kaart, zou hem spelen als er genoeg kleinere creatures in het deck zitten, zonder per se sacrifice synergy.
offspring
2 jaren geleden
Ik speel deze ook nog altijd in zowel mijn Chatterfang, Squirrel General als Korvold, Fae-Cursed King deck. Een token saccen om twee kaarten te pakken voor maar één mana op instant speed is top. En mocht iemand een keer een relevante creature destroyen of er een boardwipe komen dan kun je daar ook nog op reageren. Altijd fan van geweest, top ding!
Eclavyrr
2 jaren geleden
Net zoals vele andere speel ik ook liever permanente effecten, echter de 2 draw op instant speed is soms erg goed als je toch als iets moet opofferen. In mijn Kroxa deck heeft deze erg veel meerwaarde omdat daar toch om de haverklap iets dood gaat.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Hier een fan van Village Rites, al is Deadly Dispute wel een serieus alternatief. Kost wel , maar levert ook een Treasure token op, en je hebt de flexibiliteit om ook een artifact (bv. een treasure) te saccen.
FouteWillem
2 jaren geleden
Dankzij nielsvd een nog veel mooiere kaart ontdekt laatst....
Hoe vet is deze kaart tegenwoordig...



Met alle treasures en tokens tegenwoordig
 bijgewerkt door FouteWillem 2 jaren geleden
Cobaltius
2 jaren geleden
Ik zou Reprocess in mijn Anje, Maid of Dishonor blood token deck stoppen als ik een groter budget had.

Lijkt me heel sterk met een token doubler of Academy Manufactor.
FouteWillem
2 jaren geleden
Hij zit momenteel in mijn
Heel leuk en ander soort Meren deck
Maar bij nielsvd zit hij is zn waanzinnig unieke en creatieve
Dat deck werkt subliem en synergetisch
offspring
2 jaren geleden
Heeft een mooi plekje in mijn Urza Block Cube . Het feit dat het een sorcery is vind ik wel een nadeel. In de meeste van mijn decks zal de recent geprinte Plumb the Forbidden de voorkeur krijgen denk ik, tenzij je inderdaad veel met treasures of iets dergelijks doet.

Tenslotte ziet 'ie eruit als een enchantment, haha.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top