Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

BluezamX
2 jaren geleden
Tot nu toe; een hele goede, leuke en flexibele kaart. Ik speel hem in mijn Jeleva, Nephalia's Scourge deck-steel-deck, waar dit een welkome removal optie is. Plus, het is instant speed, dus je kan er soms leuke trucjes mee uithalen als opponent's dingen Vampiric Tutoren!
Gijsneus
2 jaren geleden
Quote:
19 minuten geleden
...je kan er soms leuke trucjes mee uithalen als opponent's dingen Vampiric Tutoren!


Dit is idd leuk :-D

Ook bij mij zit deze in Prosper, Tome-Bound. Nog niet mogen spelen maar met bovenstaand voorbeeld in het achterhoofd zie ik er naar uit.
FouteWillem
2 jaren geleden
Maak deze kaart btw nog sterker met deze onderschatte 2 mana-rampkaart Liquimetal Torque
Removal op een nonland permanent naar keuze
 bijgewerkt door FouteWillem 2 jaren geleden
Veekeren
2 jaren geleden
Wat vinden we van:



Ik heb zelf een beetje het gevoel zo overweldigd te zijn geweest door het enorme aantal Commander-kaarten vanuit Commander Legends, dat ik sommigen genegeerd heb. Had deze in de nieuwe Innistrad set gezeten, dan was hij me waarschijnlijk wel opgevallen Het is natuurlijk geen kaart die in elk deck past, maar voor een voltron gameplan best leuk toch? Ik heb hem in een deck met Bruse Tarl, Boorish Herder als één van de commanders gedaan, dan is de lifelink ook nog eens een leuke bonus.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
haha dit is top, een vriend van mij heeft deze een keer verkeerd gelezen en een heel commander deck gebouwd samen met de Vial Smasher the Fierce. denkende dat het op alle damage was. hij is er zeker een maand mee bezig geweest voordat iemand hem vertelde dat het combat damage was

verder vind ik het wel een grappig kaartje maar niet al te sterk. ik heb een keer een deckje gemaakt met Ishai, Ojutai Dragonspeaker en Kediss, Emberclaw Familiar. dat ging wel echt veels te hard. toen heb ik hem vervangen voor Jeska, Thrice Reborn. daar werdt het niet heel veel beter van. een keer op beurt 6 gewonnen daarmee. ennu is het mijn Kykar, Wind's Fury flying matters deck.

all met all leuke kaart, maar je moet wel heel je deck erna inrichten. als je dat niet doet is die underwhelming en valt die echt reuze mee kwa powerlevel.
TheRobinros
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
haha dit is top, een vriend van mij heeft deze een keer verkeerd gelezen en een heel commander deck gebouwd samen met de Vial Smasher the Fierce. denkende dat het op alle damage was. hij is er zeker een maand mee bezig geweest voordat iemand hem vertelde dat het combat damage was


Dan vervang je Kediss, Emberclaw Familiar toch gewoon door Sakashima of a Thousand Faces en heb je praktisch een commander die wél alle damage verdubbelt?

Tevens vind ik dat wel het grote nadeel aan de kaart inderdaad, anders had hij mijn Ruric Thar, the Unbowed ook zeker wel gehaald. Nu is hij een beetje meh...
Gijsneus
2 jaren geleden


Zijn er hier spelers die ervaring hebben met deze shapeshifter? Ik ben van plan om deze te gaan gebruiken in mijn Orvar, the All-Form deck. Lijkt me een mooie manier om grote beesten te kunnen kopiëren.
 bijgewerkt door Gijsneus 2 jaren geleden
Justian2002
2 jaren geleden
Zelf ben ik geen fan van volledig blauw spelen (dus bij mij komt ie waarschijnlijk in een Simic deck) maar het ziet er wel uit als een goede kaart. Wat ik er wel zwak aan vind is dat wanneer je een instant of sorcery speelt, de kaart eigenlijk super kwetsbaar weer is…
stefke78
2 jaren geleden
Quote:
27 minuten geleden


Zijn er hier spelers die ervaring hebben met deze shapeshifter? Ik ben van plan om deze te gaan gebruiken in mijn Orvar, the All-Form deck. Lijkt me een mooie manier om grote beesten te kunnen kopiëren.


Een echt mooi oud beestje Gijsneus. Ik denk dat je om deze kaart effectief te maken, een creature-heavy deck nodig hebt en Orvar, the All-Form is volgens mij instant-heavy. Bijten die twee elkaar niet?
Gijsneus
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik denk dat je om deze kaart effectief te maken, een creature-heavy deck nodig hebt en Orvar, the All-Form is volgens mij instant-heavy. Bijten die twee elkaar niet?


Ja, je hebt gelijk. Echter hoopte ik een manier te vinden om een paar dikke blauwe beesten sneller op het veld te krijgen. Dit leek me een leuke oplossing.
Daarnaast gaat het om de balans van instants en creatures.
 bijgewerkt door Gijsneus 2 jaren geleden
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart. Wat vinden jullie van
in het algemeen en specifiek in een +1/+1 counter deck?


Groot fan van, naar mijn mening een sterke kaart. De laatste modus zal zelden relevant zijn, maar de keuze tussen goede removal en card draw is erg fijn en kunnen beide de game redden.

Quote:
6 uren geleden



In een specifiek deck wellicht goed, maar deze lijkt mij vrij zwak... Inderdaad zodra je zelf een instant / sorcery speelt of als een opponent een artifact oid van jou sloopt is dit een 0/1
Cobaltius
2 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden


Zijn er hier spelers die ervaring hebben met deze shapeshifter? Ik ben van plan om deze te gaan gebruiken in mijn Orvar, the All-Form deck. Lijkt me een mooie manier om grote beesten te kunnen kopiëren.


Lijkt leuk om in een Braids, Conjurer Adept deck te hebben, maar ik denk dat er niet veel andere decks zijn waar het echt sterk is.
TheRobinros
2 jaren geleden
Ik denk dat Tortured Existence hier ook wel vet mee is. Verder jammer dat hij niet Legendary is, want het is echt een coole, unieke kaart die moeilijk in andere plannen in te passen is...
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Abzan Charm is effectief genoeg in de eerste twee opties dat hij de moeite waard is om te spelen. De derde optie is gewoon meegenomen mocht het uitkomen . Speel hem graag in mijn Abzan deck

Volrath's Shapeshifter is een mooi oud kaartje, met veel potentie, maar lastig in Commander om echt omheen te bouwen. Je moet ook heel voorzichtig omgaan met de volgorde in je graveyard, en een tegenstander die even ergens een permanentje van Vindicate kan er ook plots weer een 0/1 van maken . Ik zie hem lastig werken in Orvar, maar het zou iets grappigs kunnen zijn voor Araumi of the Dead Tide!
Netjes
2 jaren geleden
Op deze regenachtige zondag mijn deck geupgrade en daar zit een

in, wat vinden we daar van? In dit deck kan ik alle card draw gebruiken denk ik want in de vorige versie was ik snel met een lege hand en traxos of getapped of in de commandzone
 bijgewerkt door Netjes 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Leuke kaart, maar ik heb er geloof ik nog nooit een niet-summoningsick in het spel gehad
nielsvd
2 jaren geleden
Leuke kaart, zeker voor de draw in een kleurloos deck
Justian2002
2 jaren geleden
vandaag een kaart die ik helemaal geweldig vind, aangezien ik echt altijd met groen speel (Golgari/Selesnya/Naya...)

MitchDeBaas
2 jaren geleden
ja leuk budget kaartje, maar ik zou zelf eerder een Guardian Project of iets wat in de card draw catagorie valt spelen. de +1/+1 weegt voor mij niet tegen de draw af.
maar als je veel met scyen doet dan is het wel een goede kaart. leuk voor Kodama of the East Tree + Eligeth, Crossroads Augur decks
Veekeren
2 jaren geleden
Afhankelijk van wat je deck doet en de manacurve, kan het wel een aardige kaart zijn. Door de vind ik hem qua curve in niet-mono-groen alweer lastiger en zou ik ook eerder voor eerdergenoemde Guardian Project of Season of Growth gaan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top