Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Gijsneus
2 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
... ik vind regeneration nog steeds ingewikkeld...


Check: Regeneration

Daar wordt het best prima uitgelegd.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
leuke kaart, kende hem niet. is best potentieel in een mono groen of 2 kleuren deck, als je meer kleuren dan dat gaat spelen, wat ik graag doe, wordt het al snel een dode kaart denk ik. zeker in control decks.

verder prima kaartje voor je groene stomp deck
Justian2002
2 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik was er niet echt van gecharmeerd.

Hehe, woordgrapje

Ik vind het ook een niche kaart, en ik speel vrijwel altijd met groen. Ben zelf niet echt fan van deze
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik speel in mijn Pako, Arcane Retriever (en Haldan) deck Charge Through, en ik denk dat ik liever een kaart pak dan de optie heb om Pako te kunnen regeneraten. Maar het is wel verleidelijk .
Left4Doner
2 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Quote:
11 uren geleden
... ik vind regeneration nog steeds ingewikkeld...


Check: Regeneration

Daar wordt het best prima uitgelegd.


Dankjewel, die pagina was zeer verhelderend! Handig ook die voorbeeldscenarios.
Netjes
2 jaren geleden
Ik vind het leuk om niet altijd maar de staples te spelen, dus ook niet met de beste ramp kaarten in groen, wat vinden we vandaag van
?
 bijgewerkt door Netjes 2 jaren geleden
Veekeren
2 jaren geleden
Voor mij valt dit niet meer onder "ramp", ik zie dat als kaarten die je vooral in het begin van het spel helpen op te starten zeg maar. Daardoor laat ik mijn behoefte aan originaliteit ook wel een beetje varen, ramp is niet waar ik zelf de kick uit krijg. Het is een middel en geen doel zeg maar

Ik zie deze kaart meer als een effect wat dikke value moet opleveren, heb hem wel in decks gehad maar was niet echt onder de indruk. Hij is heel tof als je een huge beest hebt liggen, maar dat is dan ook meteen een voorwaarde waar je maar net aan moet voldoen. Daarnaast kan je zomaar een beurt kwijt zijn aan hem te spelen. Als dat het geval is, speel je de beurt erna "break even" qua mana en ga je pas de beurt erna écht profiteren. Daarmee lijkt het vaak meer een supergoede value kaart dan dat hij in de praktijk echt is, wat mij betreft.
Left4Doner
2 jaren geleden
Ramp wil ik doorgaans snel kunnen spelen, van mana cost 1 t/m 3, soms 4.

Ik zie deze wel goed presteren in een landfall deck
nielsvd
2 jaren geleden
Het enige deck waar ik deze in speel draait om x spells, daar vind ik deze prima. In veel andere gevallen kies ik liever voor ramp opties met Max. 3 cmc
Netjes
2 jaren geleden
Tx! Misschien voor mijn Otrimi, the Ever-Playful deck als upgrade dan
SceneFizza
2 jaren geleden
Deze kaart doet het natuurlijk fantastisch, om landfall triggers op hol te doen laten slaan. Rampaging Baloths met een Ancient Greenwarden ernaast.

Ik vind 12 4/4 beasts voor 5 mana een koopje.
 bijgewerkt door SceneFizza 2 jaren geleden (Aanvulling)
FouteWillem
2 jaren geleden
Landfall decks vinden deze kaart prima
stefke78
2 jaren geleden
Nieuwe dag, nieuwe kaart. Wat vinden jullie van
in het algemeen en specifiek in een +1/+1 counter deck?
offspring
2 jaren geleden
Optie 1 is erg prima, want exile. Was het destroy geweest, dan was het echt een stuk minder. Op instant speed twee kaarten kunnen pakken, met de tweede optie, als de andere opties niet relevant zijn is altijd prima. De derde optie vind ik persoonlijk het minst, maar dat komt ook omdat +1/+1 niet helemaal mijn ding is. In een abzan deck vind ik dit wel een redelijke optie, al is voor alle effecten een strikt beter alternatief beschikbaar. Maar ik heb er geen (al heel lang niet) dus ik ben niet goed op de hoogte van de alternatieven.
nielsvd
2 jaren geleden
Prima kaartje met 2 goede opties en eentje die afhankelijk is van het deck. Wel altijd lekker om een keuze te hebben
Jeff
2 jaren geleden
Als de laatste mode relevant is voor je deck, dan zou ik deze overwegen. Als dat niet zo is zou ik hem denk ik niet gauw spelen. Alle modes zijn ietwat marginaal, dus dan moeten ze in mijn ogen wel allemaal relevant genoeg zijn voor ik de kaart wil spelen.
offspring
2 jaren geleden
Hoe zijn jullie ervaringen met



?

De flexibiliteit maakt 'm goed denk ik, en als je een landdrop dreigt te missen kun je dat hiermee oplossen. Ik heb 'm in een mono rood deckje gestopt nu, maar heb 'm nog niet gezien.
Awvanzijl
2 jaren geleden
Voor een mono-red deck is hij misschien wel ok. Een narrow removal spell at instant speed, die je ook als cantrip kunt spelen. Inderdaad om een land drop te halen, want anderszins zijn andermans kaarten vaak minder goed dan je eigen kaarten en je loopt zelfs de kans dat je niets kunt spelen, als ze alledrie te veel kosten en er geen land tussen zit.

Ik heb zelf het gevoel dat er betere opties moeten zijn, zoals Abrade of Cathartic Pyre als modal spot removal.
Veekeren
2 jaren geleden
Ik denk niet dat ik hem snel in overweging zou nemen. De flexibiliteit is fijn, maar ik denk dat sneller naar andere removal zou kijken of een mana rock zou spelen. Anderzijds, in mono rood heb je het ook wat minder voor het kiezen...
FouteWillem
2 jaren geleden
Onmiskenbaar sterk in Prosper, Tome-Bound -builds.

Flexibel en passend in precies dat deck
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top