Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Magicfreak
6 jaren geleden
Ik heb een keer tegen Sydri, Galvanic Genius als commander gespeeld. Best wel irritant, maar uiteindelijk kon ik hem telkens weer slopen door middel van Quicksmith Rebel. Mijn tegenstander had op dat moment geen removel en gaf het uiteindelijk op
Verder vind ik het een erg goede commander!
Roks1983
6 jaren geleden
Wat mij betreft is dit een echte commander kaart, maar ik heb er zeer wisselende gevoelens bij. De laatste keer dat ik deze speelde had hij letterlijk het tegenovergestelde effect. De genoemde spelers hebben elkaar de HELE pot niet 1 punt damage gedaan...

Wat vinden jullie van:

Dordledum
6 jaren geleden
Potentieel heel leuk, zeer afhankelijk van de politieke spelletjes binnen de groep of hij werkt of juist niet.
goeth78
6 jaren geleden
Juist door het politieke aspect een heel moeilijk te beoordelen kaart - laat staan een kaart waar je echt omheen kan bouwen.

Ik ben dan denk ik toch meer fan van de "double damage for everybody" kaarten, zoals bv. Furnace of Rath of Dictate of the Twin Gods. Dan weet je zeker wat er gebeurt
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden

Ik ben dan denk ik toch meer fan van de "double damage for everybody" kaarten, zoals bv. Furnace of Rath of Dictate of the Twin Gods. Dan weet je zeker wat er gebeurt


Met wel het bijkomende mogelijke probleem dat je zelf dan ook dubbele schade krijgt!
Sunitram
6 jaren geleden
Of je speelt 'm in een deck met kaarten als Avatar of Slaughter en Fumiko the Lowblood zodat ze wel moeten aanvallen. Uiteraard zit jij veilig achter je Ghostly Prison en Sphere of Safety toe te kijken hoe zij elkaar de tent uit vechten
goeth78
6 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden
Quote:
4 maanden geleden

Ik ben dan denk ik toch meer fan van de "double damage for everybody" kaarten, zoals bv. Furnace of Rath of Dictate of the Twin Gods. Dan weet je zeker wat er gebeurt


Met wel het bijkomende mogelijke probleem dat je zelf dan ook dubbele schade krijgt!


Zorgt er ook weer voor dat de pot weer wat sneller klaar is. Gisterenavond kon ik Dictate mooi inflashen na de declare blockers stap voor direct einde van de pot
Dordledum
6 jaren geleden
Wat van een kaart als


6 mana voor het effect lijkt me te duur? Als hij een poosje blijft liggen kan het een vervelende kaart worden (geen gamechanger) denk ik, maar als hij snel opgeruimd wordt is het een loze kaart.

Naar aanleiding daarvan, hoeveel ronden moet een enchantment blijven liggen om nuttig te zijn? Ik zou zeggen altijd meer dan 1, anders kan je beter een instant of sorcery (of in dit geval de creatures zelf) spelen.
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
goeth78
6 jaren geleden
Hé, die kende ik nog niet. En laat die kaart (gevoelsmatig) fantastisch passen in mijn Kresh the Bloodbraided deck.

Wat betreft het aantal ronden dat een enchantment moet liggen? Misschien een open deur, maar is vooral erg afhankelijk van wat een enchantment doet en de synergie met je deck. Een Cathars' Crusade kan zijn schade soms al makkelijk aanrichten in 1 beurt, laat staan dat deze meerdere ronden op tafel ligt.
Sunitram
6 jaren geleden
Dat het een Enchantment is, is in mijn optiek alleen maar een voordeel. Enchantment removal is de minst voorkomende vorm van removal, dus de kans dat ie blijft liggen is aanwezig. Ik denk alleen wel dat je pas echt voordeel uit deze kaart gaat halen als je je deck er helemaal op inricht. Denk: topdeck manipulatie (je moet natuurlijk wel een creature bovenaan hebben), veel etb triggers, Undying of Persist aan je beestjes geven, Reanimate effecten, Butcher of Malakir effecten, Worldspine Wurm, de eerdergenoemde Kresh the Bloodbraided...
 bijgewerkt door Sunitram 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Het is een erg leuke kaart, maar het is wel een 6 mana enchantment die niks doet en in je upkeep oo nog iets van 60+% kans heeft om niks te doen en als hij wel wat doet is het misschien niet eens echt nuttig. Dat is waarom je hem niet vaker ziet
JEV
6 jaren geleden
Het deck moet toch echt wel iets extra's hebben zoals Cauldron of Souls of Mikaeus, the Unhallowed. Ik zou toch eerder voor Sneak Attack gaan denk ik.
Dordledum
6 jaren geleden


Hilarische art! Leuk voor goblin tribal lijkt me.
JEV
6 jaren geleden
Hand leegspelen, kaarten rapen. Minder leuk in Shaman tribal gok ik.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Leuk kaartje, maar zeer beperkt speelbaar. Niet in Goblin/Shaman tribal, dan is hij nutteloos, of je moet toevallig ook Arcane Adaptation, Conspiracy en Xenograft spelen .
Blasty
6 jaren geleden
Quote:
Dordledum 17-11-2017 om 11:24
Wat van een kaart als



Lijkt me wel erg goed in decks die graag sacrificen, zoals Shattergang Brothers, Sek'Kuar, Deathkeeper.
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Bekende van me heeft een deck met draken en dat soort (Killer Instinct) Enchantments (en wat 'topdeck manipulation'), dat werkt wel aardig.
bartist
6 jaren geleden
Ik ga deze kaart proberen in m'n Marchesa, the Black Rose deck als sac-outlet, en eventuele mass removal. Iemand enige ervaring ermee?

Dordledum
6 jaren geleden
Wat een leuke kaart. Ik heb hem nog nooit eerder gezien, maar hij lijkt me zeker speelbaar!
Sunitram
6 jaren geleden
Mooie kaart om aan Merrow Bonegnawer of Eater of the Dead te hangen! Combineer met kaarten als Myr Sire, of nog beter, Mogg War Marshal voor token value!
 bijgewerkt door Sunitram 6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top