Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Duivelse keuze....Magic heeft nog maar 1 kleur!

ebonpraetor
7 jaren geleden
Meh, ik zou weigeren te kiezen. Ik ben geen fan van mensen die je zulke beperkte keuzes geven. En anders zit er niks anders op dan alle nieuwe magic-kaarten te bannen.
 bijgewerkt door ebonpraetor 7 jaren geleden
Belinda
7 jaren geleden
Kan ik mijn Merfolk nog spelen haha
koffiemelk
7 jaren geleden
Sowieso !! heerlijk geklooi in je graveyard.
n4ppy
7 jaren geleden
dan stop ik. dat wordt oer saai.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Nee joh! Dan moet je gewoon 4x Bojuka Bog, 4x Tormod's Crypt en 4x Relic of Progenitus in elk deck stoppen .
n4ppy
7 jaren geleden
Quote:
Nee joh! Dan moet je gewoon 4x Bojuka Bog, 4x Tormod's Crypt en 4x Relic of Progenitus in elk deck stoppen .

Maar 1 kleur magic: "dan stop ik", graveyard is kool (en Angel of Finality grrrrr)

Arme MaRo laat hij het maar niet horen, die krijgt een inzinking
kolonelnick
7 jaren geleden
hoewel mijn favoriete kleur is om te spelen zou ik dit niet de enigste kleur van magic willen laten zijn. Hoewel ik rood heel tof vind, heeft het over het algemeen de minste diepgang. Verder heb ik een hekel aan control dus valt af. Voor mij zijn en de twee kleuren in magic die het meeste doen. kleine beesten, grote beesten, removal, deck interaction, graveyard interaction noem maar op. maar voor welke van de twee ga ik dan? nou dat zal dus zijn. naar mijn idee heeft zwart de meeste diepgang in zijn creature base.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top