Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH tips gezocht

timschellekens1998
11 jaren geleden
ik ben voor het eerst begonnen met een eerste edh deck te bouwen heeft er iemand nog wat tips ik wil graag als commander: Uril, the Miststalker
Morph
11 jaren geleden
Persoonlijk vindt ik Uril, the Miststalker een vrij saaie Commander.

Ja hij is heel sterk zeker als je het deck rond hem heen bouwt.
Dat is ook meteen het nadeel, je moet een deck rond hem heen bouwen met aura's omdat hij anders niet nuttig is.

En daardoor is een Uril deck vaak een "One-Trick-Pony".
Je cast Uril, Cast een hoop aura's, en val aan voor commander damage.

Doordat hij "hexproof" heeft is er weinig interactie met andere spelers.

Maar zoals gezegd, het is wel een ontzettend sterke commander!
Zie bijvoorbeeld onderstaande decks voor inspiratie



commander
Uril EDH
door ubes5 jaren geleden
 bijgewerkt door Morph 11 jaren geleden
Zoockey
11 jaren geleden
Hoi Tim,

Bij Commander zijn er een aantal basis dingen waar je rekening mee houd.
1. Je hebt de tijd om gave dingen te doen, dus hoge manacosts hoef je niet te schuwen
2. Je deck bevat elke kaart maar 1x (muv basic lands), waardoor 1 strategie op meerdere manieren goed uitgevoerd kan worden. Hierbij kan je ook voor 2 of 3 stratgien in 1 deck kiezen
3. Je hebt op een gegeven moment zoveel mana dat je kan spelen wat je wilt. Om dit vol te kunnen houden zul je kaarten moeten kunnen pakken.
4. One-shots worden niet gewaardeerd (ie kaarten als Insurrection, of Uril, the Miststalker met infect damage die niet te blocken of preventen is).
5. Infinite gaan wordt, net als extra beurten nemen, ook niet gewaardeerd.

De essentie van Commander in mijn ogen is beter/sneller/leuker zijn dan de tegenstander. Dit doe je door meer van je deck te laten zien en er meer mee te kunnen doen dan de tegenstander, ook al gaat hij ook goed.
 bijgewerkt door Zoockey 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top