Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gescheurde kaarten/misprints?

Zerach
5 jaren geleden
Beste Magic spelers,

Vandaag heb ik een bundle van Eldritch Moon gekocht en geopend. Ten eerste was het geen succes. Geen mythics en voor de rest bulk rares. Alleen bij het openen van één booster zag ik wel wat opmerkelijks, namelijk op de eerste drie commons zitten witte "vlekken." Het lijkt erop dat de bovenste laag eraf gescheurd is. Maar als ik goed kijk zie ik in de witte vlekken wel vaag de geprinte kaart. Mijn vraag is wat moet ik hier mee? Ben ik opgelicht? Zijn dit misprints? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, haha.

Groeten,

Zerach
Dordledum
5 jaren geleden
Klinkt als een productiefoutje, je kan ze opsturen naar de klantenservice van Wizards of the Coast, dan krijg je meestal wel een booster ter compensatie o.i.d. Duurt alleen wel soms maanden.
Jeff
5 jaren geleden
Je kunt ook even een foto maken. Als het om een heuse misprint gaat zijn er vaak wel mensen die daar interesse in hebben.
n4ppy
5 jaren geleden
Ik had een stuk of 12 kaarten die niet recht gesneden waren in mijn commander pre-con.

Aangemeld en photo's gestuurd en kreeg ze allemaal nieuw opgestuurd. Geen bonus booster oid maar zaten allemaal in een toploader en heb ze nu dubbel

Edit: Hier kun je het regelen https://magic-support.wizards.com/hc/en-us/articles/360000197703-Product-Replacement
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
MalcolmS
5 jaren geleden
dat kan echter niet meer met eldritch moon.
Ze ondersteunen dingen meestal maar een jaar ofzo
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
dat kan echter niet meer met eldritch moon.
Ze ondersteunen dingen meestal maar een jaar ofzo

Je hebt gelijk, die staat niet meer in de lijst.
Shish
5 jaren geleden
Balen zeg
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
16 uren geleden
Beste Magic spelers,

Vandaag heb ik een bundle van Eldritch Moon gekocht en geopend. Ten eerste was het geen succes. Geen mythics en voor de rest bulk rares. Alleen bij het openen van één booster zag ik wel wat opmerkelijks, namelijk op de eerste drie commons zitten witte "vlekken." Het lijkt erop dat de bovenste laag eraf gescheurd is. Maar als ik goed kijk zie ik in de witte vlekken wel vaag de geprinte kaart. Mijn vraag is wat moet ik hier mee? Ben ik opgelicht? Zijn dit misprints? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, haha.

Groeten,

Zerach


Quote:
15 uren geleden

Ik had een stuk of 12 kaarten die niet recht gesneden waren in mijn commander pre-con.

Aangemeld en photo's gestuurd en kreeg ze allemaal nieuw opgestuurd. Geen bonus booster oid maar zaten allemaal in een toploader en heb ze nu dubbel

Edit: Hier kun je het regelen https://magic-support.wizards.com/hc/en-us/articles/360000197703-Product-Replacement



Afhankelijk van de grootte van die vlekken op die commons en hoe scheef die andere kaarten zijn afgesneden, zijn die nog geld waard ook!
Misprints, zeker de meer extreme, worden verzameld (o.a. door mij) en zijn dus geld waard.
(let wel, juist bij Commander-sets is de kwaliteitscontrole om de een of andere reden slechter dan bij de reguliere MtG-sets, dus Commander-misprints zijn wat minder zeldzaam dan misprints uit 'gewone' MtG-sets, zoals Eldritch Moon)

Stuur gerust eens die foto's naar mij (en/of Jeff?), dan kan ik kijken of ik er iets voor te ruil heb!
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Stuur gerust eens die foto's naar mij (en/of Jeff?), dan kan ik kijken of ik er iets voor te ruil heb!


Ik heb zelf geen interesse, maar ik wist dat jij het wel zou hebben ;-)
Zerach
5 jaren geleden
Iedereen bedankt voor jullie behulpzame reacties!

AncientOne ik stuur je zo foto's.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Zerach 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Zerach 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top