Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoe kan ik dit dek nog verbeteren

pierre1972
1 jaar geleden


Hoe kan ik dit dek nog verbeteren jongens.

Spelen meestal met 4 personen dus weet al dat ik niet ga winnen maar dat is niet mijn bedoeling de bedoeling is lol hebben

O hoop dat het dek toevoegen gelukt isπŸ«£πŸ˜”πŸ€£
Blasty
1 jaar geleden
Hoi Pierre, ik heb een paar tips toegevoegd in het deck commentaar.
pierre1972
1 jaar geleden
Quote:
46 minuten geleden
Hoi Pierre, ik heb een paar tips toegevoegd in het deck commentaar.
thanks ga kijken
pierre1972
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Hoi Pierre, ik heb een paar tips toegevoegd in het deck commentaar.


Staan wel leuke dingen tussen.Underworld Dreams
Wat als ik Underworld dreams 4 keer toevoeg is zwart hoeveel land moet je dan vervangen naar zwart denk jij?
Lavinius
1 jaar geleden
Waarom zou je Underworld Dreams willen spelen?
pierre1972
1 jaar geleden
Quote:
15 minuten geleden
Waarom zou je Underworld Dreams willen spelen?


Voor dubbele werking dus niet alleen de library leeg spelen maar ook damage geven.
Maar telt dat ook met de kaarten die er in zitten of als ik een mind sculpt gebruik valt dat niet onder de drawn fase wat ik zou begrijpen lMind Sculpt ?
Lavinius
1 jaar geleden
Wanneer je kaarten millt, zal je geen damage krijgen van de underworld Dreams.

Maar is veel te specifiek in mana, ik raad je ten sterkste af om de kaart te runnen. Bijna al je landen zouden deels zwart moeten zijn om deze consistent te kunnen spelen op beurt 3 of 4. Daarnaast kan je beter 1 victory type kiezen, en niet twee. Als je de vier slots van je underworld Dreams nu aan een goede mill-kaart zoals bijvoorbeeld Fraying Sanity of dergelijke zou geven, dan kan je consistenter je mill win halen. Anders heb je een beetje van beide, maar niet voldoende om met één specifiek te winnen.
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
Blasty
1 jaar geleden
Inderdaad, Underworld Dreams combineert met helemaal niks in je deck, behalve Howling Mine, dat is een compleet andere taktiek, maak daar gerust een tweede deck mee, maar hou die kaart ver weg bij je blauwe mill deck
pierre1972
1 jaar geleden
Quote:
59 minuten geleden
Inderdaad, Underworld Dreams combineert met helemaal niks in je deck, behalve Howling Mine, dat is een compleet andere taktiek, maak daar gerust een tweede deck mee, maar hou die kaart ver weg bij je blauwe mill deck
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
pierre1972
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Wanneer je kaarten millt, zal je geen damage krijgen van de underworld Dreams.

Maar is veel te specifiek in mana, ik raad je ten sterkste af om de kaart te runnen. Bijna al je landen zouden deels zwart moeten zijn om deze consistent te kunnen spelen op beurt 3 of 4. Daarnaast kan je beter 1 victory type kiezen, en niet twee. Als je de vier slots van je underworld Dreams nu aan een goede mill-kaart zoals bijvoorbeeld Fraying Sanity of dergelijke zou geven, dan kan je consistenter je mill win halen. Anders heb je een beetje van beide, maar niet voldoende om met één specifiek te winnen.
thanks πŸ‘πŸ‘
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top