Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Kaart genaamd 'X'

Timsanity
4 jaren geleden
Hi!
Ik zie hier een kaart die X heet. Maar X kan ik natuurlijk niet zoeken als ik minimaal 3 karakters in moet vullen...
Iemand een idee?
BluezamX
4 jaren geleden
In principe zal je het als Un-kaart weinig gebruiken, maar ik snap dat het ergerlijk is ja. Interessant probleem.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er is ook een kaart die Ow heet, die kun je dan ook niet zoeken inderdaad

Qua 'gewone' Magickaarten is 3 letters wel het minimum als ik me niet vergis (Pox komt zo bij me op), en Un-kaarten worden nou niet echt veel gezocht
Timsanity
4 jaren geleden
WIj spelen alleen casual, dus ben gewoon naar van alles op zoek.
ik ben ook nog zo'n newbie dat Un-kaarten me weinig zeggen. Is dat een set?
BluezamX
4 jaren geleden
Unhinged, Unglued, en Unstable zijn de zogenaamde "Un-set", omdat ze allemaal met die twee letters beginnen. Ze zijn gemaakt met hele gekke kaarten en effecten, om een andere Magic ervaring te geven.

Alle Un-kaarten hebben een zilveren border (het randje om de kaart, bij moderne kaarten is dat zwart), en je mag ze in veel spelvormen niet in je deck hebben. Als het Casual is kan je met je speelgroep afstemmen of sommige kaarten wel of niet mogen, maar je mag er bijvoorbeeld niet op de FNM bij de Bazaar mee spelen.
NoopyNolife
4 jaren geleden
Is er zo in één van de un-sets niet ook een kaart zonder naam? Een shapeshifter ofzo? Vgm heb ik die best vaak voorbij zien komen in de 'vergelijkbare kaarten' secties
Galbatorix
4 jaren geleden
NoopyNolife
4 jaren geleden
Ja! Die idd
Timsanity
4 jaren geleden
Hahaha heel gaaf. Nee ik heb ook wel een standard deck geloof ik. Die echt mag.
Maar over het algemeen spelen we alles.

Standard is de laatste 6 sets??
NoopyNolife
4 jaren geleden
Je kunt hier altijd zien welke sets nog in standard zijn en welke wanneer uitroteren!
Timsanity
4 jaren geleden
Dat is een fijne ;'-)
Ik heb meestal geen idee.. Maar wil er ook niet altijd mee bezig zijn..
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top