Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Kaarten die +1/+1 counters gebruiken

RealityFirst
11 jaren geleden
Ik ben bezig met een edh deck dat draait om +1/+1 counters, en ik vroeg me af of er kaarten zijn die deze counters gebruiken voor iets, zoals Experiment One die de counters gebruikt om te regeneraten.
stefanslob
11 jaren geleden
Forgotten Ancient,Cloudfin Raptor,Lorescale Coatl, Fathom Mage etc.. je moet die kaarten zoeken in simic decks.
RealityFirst
11 jaren geleden
bedankt voor de snelle reactie, maar dat is niet precies wat ik bedoel, ik heb genoeg creatures die +1/+1 counters kunnen maken, maar ik bedoel kaarten die deze counters kunnen gebruiken, bijvoorbeeld een kaart die door het verwijderen van wat counters een creature terugbrengt uit mijn graveyard.
Daarom had ik in mijn eerste post de Experiment One geplaatst, deze gebruikt de counters namelijk voor iets.
Skywise
11 jaren geleden
Heb je al aan creatures met Persist of Undying gedacht?
RealityFirst
11 jaren geleden
Ik heb al een aantal creatures met undying in mijn deck zitten, maar persist? dan komen ze toch terug met een -1/-1 counter, als ik hier dan een +1/+1 counter op plaats, zou de persist dan opnieuw getriggerd worden als de creature doodgaat?
stefanslob
11 jaren geleden
kaarten zoals Blighted Agent ?
stormblade32
11 jaren geleden
Ooze Flux ik denk dat hij zulke kaarten bedoelt
Blasty
11 jaren geleden
+1/+1 counters en -1/-1 counters heffen elkaar op, dus persist zou in dat geval weer afgaan zodra het beest doodgaat.

Kaarten die iets doen met +1/+1 counters:
Twilight Drover
Deathbringer Thoctar
Triskelion
Arcbound Reclaimer
Festercreep
Stingmoggie
Ulasht, the Hate Seed
Alle Spike creatures

The list goes on
 bijgewerkt door Blasty 11 jaren geleden
RealityFirst
11 jaren geleden
ja, dat is ongeveer wel wat ik bedoel, kaarten die +1/+1 counters gebruikt met een doel ;D erg bedankt voor de reactie
 bijgewerkt door RealityFirst 11 jaren geleden
gertjan1997
11 jaren geleden
Het is misschien niet helemaal wat je bedoeld, maar Necropolis Regent is dan ook wel grappig.
fullmoonie
11 jaren geleden
Misschien Experiment Kraj, maar denk dat je eerder iets hebt aan de Spike kaarten: Spike Feeder, Spike Tiller, Spike Soldier, Spike Weaver, Spike Hatcher, etc. Of de Unbreathing Horde?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Check dit deck ook eens, daar wordt veel met +1/+1 counters gedaan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top