Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Kaarten laten alteren

Tholy
11 jaren geleden
Weet iemand waar ik mijn kaarten kan laten overschilderen?
Of iemand die het goed kan?


Ik heb namelijk wel een aantal kaarten die wel een 'opknapbeurt' kunnen gebruiken...
Jeff
11 jaren geleden
Je wilt je kaarten laten alteren? Dat is wat anders dan 'alternate art'; ik zal je topic titel even aanpassen om verwarring te voorkomen. Ik ken een paar personen hier op het forum die dat wel eens doen, je zou het hen kunnen vragen. Zelf ga ik niet hun namen posten hier, het is aan hun om die keuze te maken.
ichi
11 jaren geleden
Goede vraag, ik ben er ook naar opzoek. Op deze site kan je jou kaarten opsturen en voor een niet al te lichte prijs kan zij het voor je alteren. http://www.alteredmtgcardart.com/. Echter ik ben ook benieuwd naar Nederlandse alters. Op dit moment gaat mijn vriendin er eentje voor me alteren. Ben benieuwd
Tholy
11 jaren geleden
@Jeff: Oh, thanks, is inderdaad duidelijker zo.

@Ichi: Thanks, ik ben er al een tijdje naar op zoek. Eigenlijk al sinds ik iemand op een Legacy toernooi met een ziek mooi ge-alterde Sensei's Divining Top zag spelen.
Maar ik kon dus niet echt goed vinden en bedacht me nu dat ik het eigenlijk net zo goed hier zou kunnen vragen....
kooningJ
11 jaren geleden
mag je met zo een kaarten spelen ? want je kan toch zeggen dat ze namaak zijn ofzo ?
volantynys
11 jaren geleden
StanleyW heeft deze voor mij gemaakt

http://www.dropbox.com/s/k0ga0tzaaw5j6wi/DSC06864.JPG

vind hem zelf erg mooi
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
Ik en mijn vriendin alteren wel eens, die zijn in dit topic terug te vinden. Er valt altijd over te praten dus als je interesse hebt stuur vooral een bericht.
 bijgewerkt door Twigwalker 11 jaren geleden
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
kooningJ 12-03-2013 om 12:57
mag je met zo een kaarten spelen ? want je kan toch zeggen dat ze namaak zijn ofzo ?


Er zijn bepaalde eisen aan het spelen met zulke kaarten. Duidelijk is dat de kaart niet aanzienlijk dikker of zwaarder mag zijn geworden, hierdoor kun je herkennen waar deze in het deck zit. De verdere eisen weet ik niet precies; als je er in een toernooi mee wilt spelen kun je altijd het beste voor het toernooi de kaart aan de (Head) Judge laten zien en aan hem/haar vragen of het mag. Zo voorkom je problemen.
Tholy
11 jaren geleden
Nice responses, ik ga gelijk even zoeken/mailen.
Btw, wat mij betreft mag de thread nog even open blijven, misschien melden meerdere kunstenaars zich aan.
StanleyW
11 jaren geleden
Thanks voor de reclame volantynys. Ik zal zelf ook eens een topic openen met mijn alters. Ik zou namelijk best in opdracht willen alteren, maar dan is het wel handig als men kan zien wat ik maak
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post StanleyW 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Tholy 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top