Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mono U tron, of?

agoosteel
8 jaren geleden
hallo beste BoM,

Ik ben eigenlijk een beetje opzoek naar mijn derde modern deck!
Momenteel mijn modern decks:
Soulsisters deck:

En Infect:


Nu zag ik een paar interessante Mono U Tron decks die mij erg aanspraken en ik heb al hier een paar kaarten voor liggen, nu is mijn vraag:
Is het meer waard om mijn huidige decks af te bouwen en serieuzer op te pakken of zal ik beginnen met nog een nieuw project!

Voor veel mensen is dit een makkelijke vraag om te beantwoorden, bouw eerst je huidige decks af en bouw dan een nieuwe. laat niet je oude decks weg kwijnen omdat je afgeleid word door een nieuw speeltje. helaas heb ik een beetje Gamers ADD en hou ik van meer keuze als het aankomt op decks: ik heb 3 pauper decks, 4 commander decks, 6 casual decks en 3 modern power level decks waarvan 2 goed genoeg zijn voor een tournament. Dit vind ik een beste collectie voor iemand die begonen is in .

I love deck building, knutselen met decks en finetunen van het plaatje wat ik in me hoofd heb.
Nu zou ik ook graag een betere modern matchup hebben om mee te oefenen (lifegain tegen infect is een beetje eenzijdig, 1 wint altijd met een grote voorsprong) en Tron lijkt me wel een goeie matchup tegen beide. vandaar mijn interesse om dit deck te bouwen.

Maar wat vinden jullie?

Ga ik voor nog een deck zodat testen beter gaat en ik leer kruipen in het hoofd van een control speler zodat mijn matchups beter worden?

Of ga zal ik eerst maar eens af bouwen wat al heb liggen! en later nog maar eens kijken naar wat ik kan doen met mijn kaarten die ik al heb liggen.


Nu heb ik nog 2 geheime opties over. zoals al eerder vermeld heb ik 3 modern powerlevel decks
het derde is een Abzan life gain token project waar ik al mee bezig ben sinds ik het spel speel:


Dit is eigenlijk gewoon een beetje een fun deck maar ik word er altijd op gewezen als ik dit deck speel dat ik dit wel eens naar modern zou kunnen verbeteren. dit leek mij ook een interessant idee!
dus geheime optie nummer 1, wat zal ik van dit deck kunnen maken? het liefst wel een beetje binnen het thema houden van het originele deck.
Geheime optie nummer 2 is: als ik een nieuw deck zou beginnen en het is niet mono tron, wat zou je dan aan raden? (houw het wel budget aub!)

Ik hoor graag de reacties!

Mvg,
-Jeroen


Voor referentie is hier nog een verzie van mono tron die me intereseerde:
 bijgewerkt door agoosteel 8 jaren geleden
lacielle
8 jaren geleden
Ben je er ooit van plan om R/G tron van te maken? Zo niet dan zou ik mono U tron laten liggen en iets anders bouwen met een control/tempo thema zoals Merfolk of wat mischien een veel beter idee is.

Je Abzan deck verder uit pimpen. Een bepaalde Rhino past er namelijk zeer goed in.
 bijgewerkt door lacielle 8 jaren geleden
marcoboth
8 jaren geleden
Als je modern wilt spelen, is het handig om in ieder geval een volledig deck af te maken. Daarna heb je in ieder geval een volledig deck om te spelen en is het wat minder erg om andere kanten op te kijken. Ik wissel zelf ook veel tussen decks en hou van het bouwen van decks die ik nog niet gespeeld heb.

In het begin heb ik echter wel direct gekeken naar welk modern deck ik het makkelijkste kon bouwen, zodat ik ook echt kon spelen.
Kivers
8 jaren geleden
Ik heb zelf een Mono U tron deck, het is ook meteen mijn enige modern deck. Maar ik moet zeggen ik heb er erg veel plezier van. Het is elke keer weer puzzelen welke zet het handigst is om zelf uit eindelijk te winnen. Dat en mensen hun beurt over nemen is altijd leuk. Dus het ligt eraan hoeveel van de kaarten je al hebt, en qua budget is U tron wel een mee valler, landbase is redelijk en je bommen zijn ook niet belachelijk duur.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Kivers 8 jaren geleden
  • Gemaakt door agoosteel 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top