Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MTG Crossing: gepersonaliseerde boosters

Doyle
6 jaren geleden
Quote:
AncientOne 21-10-2017 om 17:05
Dus maar naar zijn Wants gekeken: Black Lotus, Ancestral Recall, Time Walk, Jace, the Mind Sculptor, etc. Sure...


Sowieso belachelijk dat mensen dat soort dingen erbij zetten. Ik heb zelf nooit veel duurder dan +- 10/15 euro erop staan, en dan vaak maar 1 of 2, met de rest maximaal 5.
nielsvd
6 jaren geleden
Stuur m een berichtje om het te vragen
Asula
6 jaren geleden
Ik vind het ook een beetje apart om zulke dure kaarten op je wishlist te zetten voor een site dat gebaseerd is op de good-wil van mede spelers.
Ikzelf ben er pas net mee begonnen maar zou niet durven om kaarten met een waarde hoger dan 15 euro te vragen, al is dat al een tikkeltje aan de hoge kant de k ik.
 bijgewerkt door Asula 6 jaren geleden
ebonpraetor
6 jaren geleden
10-15 vind ik nog wel ok. Ik mik meestal zo rond die waarde per booster; dan vallen de kosten van de postzegel tenminste redelijk weg.
In de praktijk stuur ik echter niet veel kaarten van die waarde op.
Duurste kaart die ik tot nu toe heb verstuurd was een Erhnam Djinn.

EDIT: Heilige Franse pannekoek die Djinn is wel een stuk duurder geworden sinds dat ik die een paar jaar geleden verstuurd heb.
 bijgewerkt door ebonpraetor 6 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Hm, duurste wat ik ooit heb gekregen was een Wasteland, Force of Will en Volrath's Stronghold in één pack.... maar wel allemaal van de World Championships decks (die met die gouden rand).
Die dingen zijn niet tournament legal, maar ik heb ze in mijn commander decks gedaan (behalve de FoW, die heb ik naar iemand door gestuurd). En zo heb ik ook ooit van iemand een volledige set duals gekregen...allemaal proxies met de online art, voor thuisgebruik. Die heb ik ook fijn in mijn commander decks gestoken (aangezien ik mijn originele liever in de mappen laat zitten indien mogelijk)
En van non-proxies heb ik ooit de winter editie gekregen van Mishra's Factory in vrij goede staat en een artist signed duitse zomer editie

Het duurste wat ik ooit verzonden heb is een Maze of Ith en een Avacyn, Angel of Hope
 bijgewerkt door Eclavyrr 6 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Quote:
Doyle 21-10-2017 om 20:30
Quote:
AncientOne 21-10-2017 om 17:05
Dus maar naar zijn Wants gekeken: Black Lotus, Ancestral Recall, Time Walk, Jace, the Mind Sculptor, etc. Sure...


Sowieso belachelijk dat mensen dat soort dingen erbij zetten. Ik heb zelf nooit veel duurder dan +- 10/15 euro erop staan, en dan vaak maar 1 of 2, met de rest maximaal 5.


World Championship of Collector edities van die kaarten hangen meestal tussen de 3 en 10 euro, stuur je die op
 bijgewerkt door Eclavyrr 6 jaren geleden
Gijsneus
6 jaren geleden
Vandaag gaan er weer 4 de deur uit! Heb de smaak weer te pakken Nu maar hopen dat ik leuke pakketjes terug ga krijgen.
AncientOne
6 jaren geleden
Quote:
Gijsneus 23-10-2017 om 13:36
Vandaag gaan er weer 4 de deur uit! Heb de smaak weer te pakken Nu maar hopen dat ik leuke pakketjes terug ga krijgen.


D'r zou er zo maar eens binnenkort eentje in je brievenbus kunnen vallen...
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
ebonpraetor
6 jaren geleden
Het blijft nog even feest voor mij:



Vandaag zelfs dubbel:
Jsterck1
6 jaren geleden
Leuk, ik zie dat mijn eerste pakje is aangekomen.
Dankzij Ebonpreator ben ik nu geen maagd meer
Asula
6 jaren geleden
Quote:
5 maanden geleden
Het blijft nog even feest voor mij:





Enjoy!

Zojuist pack 2 aangevraagd en deze mag weer naar een mede BoM'er Dit keer is Blasty de gelukkige!
Blasty
6 jaren geleden
Gekkenhuis! De packs blijven binnen stromen
AncientOne
6 jaren geleden
Van Gijsneus de volgende TOP-booster ontvangen:


Op een schaal van 1 () tot 10 () scoort die een 12!
Blasty
6 jaren geleden
Vetjes, ik hoop dat mijn pack die van Gijsneus kan evenaren, die miscuts zijn niet mis!
 bijgewerkt door Blasty 6 jaren geleden
Blasty
6 jaren geleden
Asula crosst als een pro:
Asula
6 jaren geleden
Quote:
Blasty 26-10-2017 om 21:38
Asula crosst als een pro:
Foto


Ben blij dat de booster je bevalt! Mijn pre-release promo’s zijn nu wel op
AncientOne
6 jaren geleden
Quote:
Blasty 26-10-2017 om 12:36
Vetjes, ik hoop dat mijn pack die van Gijsneus kan evenaren, die miscuts zijn niet mis!


Prima booster hoor! Inderdaad geen 12 op een schaal van 1 tot 10, maar wel een 9½...
Teferi
6 jaren geleden
Net geregistreerd... ik ben onwijs benieuwd!
Asula
6 jaren geleden
Mijn eerste pack is binnen

Teferi
6 jaren geleden
Net mijn eerste booster ingepakt.. morgen op de bus.
Ik hoop dat 'ie bevalt!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top