Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prerelease packs

Flut123
4 jaren geleden
Welke prerelease packs zijn volgens jullie de beste deal? Ik wil er namelijk een kopen van Throne of Eldraine, maar ik weet niet zeker of dat de beste keus is...
BluezamX
4 jaren geleden
Over het algemeen bevatten packs dezelfde content. Ik zou zeggen kijk naar welke set je het leukst vindt, en haal er daar een van. Of vergelijk booster prijzen met de prijs van de pack.

Ook zeg ik erbij dat de boosters en D20 samen vaak rond de 20 euro waard zijn. Dus tenzij je veel waarde hecht aan het doosje en de promo, kan je misschien beter losse boosters kopen of een keer naar een Prerelease komen voor de beste ervaring.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Kijk welke set je interessant vindt, er is niet een bepaald Prerelease pack dat beter is dan een andere.
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Over het algemeen bevatten packs dezelfde content. Ik zou zeggen kijk naar welke set je het leukst vindt, en haal er daar een van. Of vergelijk booster prijzen met de prijs van de pack.

Ook zeg ik erbij dat de boosters en D20 samen vaak rond de 20 euro waard zijn. Dus tenzij je veel waarde hecht aan het doosje en de promo, kan je misschien beter losse boosters kopen of een keer naar een Prerelease komen voor de beste ervaring.


Ja dat klopt inderdaad
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wat ik je meer kan aanraden is om te kijken of je een paar vrienden kunt vinden die ook wel een Prerelease pack willen hebben, dan kun je je eigen Prerelease gaan maken . Ik denk dat dat zelfs niet eens met allemaal packs van dezelfde set hoeft
Luc
4 jaren geleden
Chaos sealed XD
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Wat ik je meer kan aanraden is om te kijken of je een paar vrienden kunt vinden die ook wel een Prerelease pack willen hebben, dan kun je je eigen Prerelease gaan maken . Ik denk dat dat zelfs niet eens met allemaal packs van dezelfde set hoeft


hoe bedoel je? een soort boosterdraft ofzo?
Saint
4 jaren geleden
Nee, Sealed Deck.
Dordledum
4 jaren geleden
Dat is best wel een cool idee trouwens..
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik bedoelde inderdaad dat je een Sealed deck toernooitje ging houden. Iedereen koopt een Prerelease pack en die maak je open en je speelt met wat je open maakt!
Flut123
4 jaren geleden
Cool! Ik zal wat mensen zoeken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post Flut123 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Flut123 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top