Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 4

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Daar zijn we weer met een leuke puzzel!

Dit keer heb ik een hele mooie kaart gemaakt, die bestaat uit een aantal andere Magickaarten. Van jullie hoor ik graag welke kaarten uit welke serie dit zijn. Ik vertel je ook niet hoeveel het er zijn, dat mag je zelf uitvogelen

Tussen de winnaars wordt een gelukkige geselecteerd die 500 BoM punten wint! Iedereen kan meedoen! De deadline is zondagavond 16 oktober.



Alle kaarten in de naam, plaatje, mana cost en type hebben een gemeenschappelijk iets, waardoor je elk stuk kaart uniek kunt identificeren.

Succes!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
BasicB
12 jaren geleden
Leuk knip en plakwerk.
Bassiuz
12 jaren geleden
Hoort dat 4e stukje artwork bij de border die eronder zit?
magu
12 jaren geleden
er zitten een aantal tricky tussen waar ik hard over twijfel.
Victorvndoom
12 jaren geleden
ik heb nooit meegedaan aan z'on wedstrijd waar stuur je je antwoord naar toe ?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik zeg niets, puzzel het maar uit

En je kunt het antwoord naar mij sturen via een message.
Eclavyrr
12 jaren geleden
Heb hem vrij ver uit, maar kom voor een enkel onderdeel op meerdere mogelijkheden uit waar ik geen keuze uit krijg gemaakt.
magu
12 jaren geleden
knoop doorgehakt en bij de 2 twijfelgevallen de meest waarschijnlijke gekozen. Ben beieuwd of mn inzending ergens op slaat. 2 weken geduld hebben dan maar
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Als het goed is zou elke kaart uniek te identificeren moeten zijn, maar zelfs ik maak wel eens fouten Als ik merk dat meer mensen dezelfde fouten maken, wordt ik daar wel wat milder met oordelen
jorn
12 jaren geleden
Vraagje: zijn de knipsels gebaseerd op scans of digitale versies(ihb: border)?
Victorvndoom
12 jaren geleden
al die kosten (madness, kicker, etc) zijn dat allemaal van verschillende kaarten
ik zie een paar kaarten maar niet allemaal.moet ofwel diep graven in mijn geheugen of de database gebruiken
BasicB
12 jaren geleden
Ja heb ze gevonden. Denk ik
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik ben erachter gekomen dat de "interrupt" kaart niet uniek is terwijl ik had bedacht dat hij dat wel was. Dat komt omdat ik een kleine hint ben vergeten Alle kaarten in de naam, plaatje, manacost en type hebben een gemeenschappelijk iets, waardoor je hem wel uniek kunt identificeren
Darkgizmo
12 jaren geleden
Uit hoeveel kaarten bestaat het plaatje eigenlijk ?
BasicB
12 jaren geleden
Huh het is toch maar 1 kaart.

Bazaar of magic

Jeff
12 jaren geleden
Komen alle posities van stukken ongeveer overeen met waar ze op de originele kaarten staan?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Daar zul je zelf achter moeten komen
Jeff
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 04-10-2011 om 17:30
Daar zul je zelf achter moeten komen


Niet geschoten, altijd mis! Mis er nog eentje, en twijfel nog over 2, voor welke ik beiden 2 opties heb.
caingarn
12 jaren geleden
Aaaah ik heb alles behalve dat 4de stukje artwork, maar kan er niet op komen welke kaart dat is.
Victorvndoom
12 jaren geleden
er zijn zoveel spells die 1U casting kost hebben he ;p heb 4 dingen gevonden..
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top