Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 8!

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Inderdaad, niets voorzeggen!
magu
12 jaren geleden
das een dikke DQ imho
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Wie durft er nog mee te doen?
Wouder
12 jaren geleden
Ben mijn motivatie kwijt.
Bassiuz
12 jaren geleden
Oh sorry man, maar dat was de meest voordehand liggende methode .
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Zie je, dat krijg je nu van spoilers...nu zijn mensen hun motivatie kwijt

Ok, motivatie teruggeven: als de winnaar iemand is die nog geen oplossing heeft ingeleverd maar dat voor de deadline wel doet, krijgt hij 100 extra BoM punten

En nou niet zeuren dat je al ingeleverd had, je ging toch niet nog een andere oplossing sturen
Waus
12 jaren geleden
Jahooooor!
owndbyme
12 jaren geleden
ik ga het nog even proberen.
Bassiuz
12 jaren geleden
23 December duurt nog wel even, dus ik ga nog even de tank in en blijven brainstormen en a4-tjes volkladden, 3 al vol voor deze puzzle x.x
Victorvndoom
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 11-12-2011 om 16:21
Zie je, dat krijg je nu van spoilers...nu zijn mensen hun motivatie kwijt

Ok, motivatie teruggeven: als de winnaar iemand is die nog geen oplossing heeft ingeleverd maar dat voor de deadline wel doet, krijgt hij 100 extra BoM punten

En nou niet zeuren dat je al ingeleverd had, je ging toch niet nog een andere oplossing sturen


die mensen die niet tegen spoilers kunnen moeten er tegen kunnen. het is hetzelfde als je einde van een film verteld dan ga je nog ...dat weet je niet
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Ik ben alleen maar meer gemotiveerd...
Mijn oplossing komt nog Magnus, dat beloof ik
Jeff
12 jaren geleden
Ik ben zojuist gemotiveerd genoeg geraakt om mijn inzending te verbeteren!
Waus
12 jaren geleden
Ik heb hoop dat m'n inlevering nogsteeds goed genoeg is, ookal dacht ik dat met prijspuzzel 7 ook en daar was ik ook 2 beurten te traag
Victorvndoom
12 jaren geleden
mij doe het niets dat ik rapper of trager heb dan de vorige keer. Ik zou niet weten hoe ik het sneller kan maken met amper een reeks.er zullen wel mensen zijn met de 'knepen' van het vak die het uit de losse pols kunnen doen

ik ben al blij van mijzelf dat ik geraakt ben tot waar ik geraakt ben, namelijk "x" beurten
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Waus
12 jaren geleden
Ach er zitten geen infinites in Innistrad set alleen dus het valt wel mee hoe snel het kan . Aangezien Army of the Damned 8 mana is en dan heb je er pas 13
Jeff
12 jaren geleden
Echt.... Zoveel ideeen maar telkens net niet beter dan wat ik nu al bedacht heb. Leuke prijsvraag!
marcoboth
12 jaren geleden
Ik had eigenlijk niet zoveel ideeën zodra ik door de lijst had gekeken. Maar inderdaad een leuke prijsvraag, door een serie heen spitten om dit zo snel mogelijk te bewerkstelligen is best leuk. Naast dat je daarna een puzzeltje hebt om de gevonden kaarten zo goed mogelijk te gebruiken.
Jeff
12 jaren geleden
Quote:
marcoboth 12-12-2011 om 22:17
Ik had eigenlijk niet zoveel ideeën zodra ik door de lijst had gekeken. Maar inderdaad een leuke prijsvraag, door een serie heen spitten om dit zo snel mogelijk te bewerkstelligen is best leuk. Naast dat je daarna een puzzeltje hebt om de gevonden kaarten zo goed mogelijk te gebruiken.


Mijn eerste idee blijft ook voor al mijn variaties de drijvende factor, maar ik heb nog wel wat grappige dingen gezien...
Bassiuz
12 jaren geleden
Ik heb iig al 3 verschillende strategieën geprobeerd ;]. Die laatste ben ik nog aan het uitwerken, en ziet er veelbelovend uit!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Update: tot nu toe al 15 inzendingen! Het kan nog, doe mee!

*wis wis*

Even twee posts gewist. Geen dingen voorzeggen, ook niet als het niet helemaal serieus is!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top