Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 8!

Jeff
12 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 06-12-2011 om 16:07
Ik denk dat genetische algorithmen hiervoor te omslachtig zijn. Er zijn snellere optimalisatiemethoden.

@Magnus: De kaarten heb ik al hoor, het is alleen de volgorde van spelen...


Genetische Algoritmen zijn sowieso omslachtig, maar het is niet extreem moeilijk om een fitheidsfunctie hiervoor te bedenken, evenals een paringsfunctie. Brute-force backtracking is natuurlijk een stuk simpeler te implementeren, maar wel veel minder leuk. Voor beiden is het hebben van een bovengrens handig (en laat ik nou al eens een oplossing bedacht hebben).

Anyway, ik vind het sowieso te veel werk om te programmeren, zoeken is sowieso leuker!
ikzegmaarzoo
12 jaren geleden
Nice, deze puzzel is met kaarten die ik ken . Mijn oplossing zojuist opgestuurd
Morph
12 jaren geleden
Quote:
Genetische Algoritmen zijn sowieso omslachtig


Goh toevallig, ik kwam gisteren mijn buurvrouw tegen in de supermarkt en toen hadden we het er nog over dat Genetische Algoritmen tegenwoordig maar omslachtig zijn, ze zei nog Brute-force backtracking is veel simpeler. Ik doe al jaren niets anders zei ze. Geleerd van der eigen moeder nog......

Ennieweey
Op het eerste gezicht moeilijke puzzel. moet me eens in de nieuwe kaarten gaan verdiepen. De eerste oplossingen zijn al snel binnen zeg.
jorn
12 jaren geleden
Quote:
De eerste oplossingen zijn al snel binnen zeg.

Het aantal kaarten is dan ook relatief beperkt.

Misschien is een dergelijke puzzel ook mogelijk met beebles!
(eeeh, trouwens, Mistform Ultimus is ook een beeble!)
 bijgewerkt door jorn 12 jaren geleden
Wouder
12 jaren geleden
Denk dat ik de oplossing hebt.
Eclavyrr
12 jaren geleden
*neemt twee zombiekonijnen en voegt wat tekenfilm logica toe....*
Saphie
12 jaren geleden
Nijntje
12 jaren geleden
Gizmo heeft een zombie deck dat, als je even pech hebt, enorm veel zombie tokens uitkomen dus dit is echt iets voor hem, helaas kan ik er zelf weinig mee.
Tamar
12 jaren geleden
Fijn een puzzel met recente kaarten ^^, ga nu zeker even proberen. Ken alle innistrad kaarten inmiddels zowat uit men hoofd en heb een leuke player's guide bij de hand .

EDIT: Niet te geloven ik heb een puzzel opgelost 0_o . Zal nog even kijken naar verbeteringen en binnekort opsturen .
 bijgewerkt door Tamar 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Wow, al 8 inzendingen vandaag! Tof
Eclavyrr
12 jaren geleden
oplossing ingestuurd
Victorvndoom
12 jaren geleden
heb een inzending gedaan en per ongeluk op enter geduwd , daarna een echte gedaan :-)
Saphie
12 jaren geleden
Quote:
De opdracht:
Maak zo snel mogelijk 100 Zombie tokens door alleen Innistrad kaarten te gebruiken.


Makkie! Geef een stel magic fanaten een puzzel, waarbij ze "alle innistrad kaarten" moeten door zoeken en combineren en wel een paar uurtjes mee bezig zijn, resultaat:
Quote:
MagnusMagicus 06-12-2011 om 21:55
Wow, al 8 inzendingen vandaag! Tof


Al 8 Zombie tokens binnen! Tof!
 bijgewerkt door Saphie 12 jaren geleden (Ja dit betekend dat ik weer niet mee doe! :P)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
En we zitten al op elf inzendingen! Ik wacht alleen nog in spanning af op die van Saphie
Saphie
12 jaren geleden
.... Dan moet ik denken...ik ben niet voor niets een rood speler!

(mijn interesse in magic is meer de lore, flavor, fun, gezelligheid, tegenstander totaal inelkaar slaan met mijn rode deck ....ahum....gezelligheid dus en uhm)
 bijgewerkt door Saphie 12 jaren geleden
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Ik ga ook nog wat sturen, maar aangezien ik hiervoor de tijd heb (23 december zag ik?), ga ik hier even voor zitten zaterdag...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Juist, neem er de tijd voor, bakkie koffie, en lekker puzzelen om Zombies te klussen
Victorvndoom
12 jaren geleden
Quote:
Saphie 08-12-2011 om 11:28
.... Dan moet ik denken...ik ben niet voor niets een rood speler!

(mijn interesse in magic is meer de lore, flavor, fun, gezelligheid, tegenstander totaal inelkaar slaan met mijn rode deck ....ahum....gezelligheid dus en uhm)


doe iets in rood dan he maar ik zie nog geen rode kaarten die deftig zombies kunnen tevoorschijntoveren met een kerstmisstrik rond (chrismas zombies )
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Saphie
12 jaren geleden
zucht fijn!!!! Ik ga nu DE oplossing sturen naar magnus....

nm ik zuig....
 bijgewerkt door Saphie 12 jaren geleden
marcoboth
12 jaren geleden
hou gewoon een Painter's Servant bij de hand zodat de kaarten rood zijn
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top