Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

The Planeswalker League

TheRobinros
11 jaren geleden
En geteld! Als ik de stem van Gambit voor editie 2 meereken, maakt dat niet bijster veel uit!

Het is weer superspannend!

Met 0 stemmen (0%) is Ajani ge-eindigt, gemaakt door sven4president! (nou ja, "gemaakt")

Met 1 stem (17%) zijn Gideon en Tamiyo ge-eindigt, gemaakt door respectievelijk Caspertimmermans en munio!

Met 2 stemmen (33%) zijn Koth en Venser ge-eindigt, gemaakt door respectievelijk banaanheid en Krabbel!

Tot Dinsdag 26-03 00.00 kan je stemmen op 1) Koth óf Venser en 2) Gideon óf Tamiyo. Je stemt dus op 2 Planeswalkers!
Saint
11 jaren geleden
Lekker veel interesse hiervoor gezien het aantal stemmen
TheRobinros
11 jaren geleden
Volgens mij ook niet Of mensen kunnen niet kiezen.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik stem voor Gideon en Tamiyo.
munio
11 jaren geleden
zes stemmen is niet heel veel inderdaad, ik zal zelf nog even kijken waar ik op ga stemmen. , ik snap alleen niet waarom een tweede stemronde noodzakelijk is
kooningJ
11 jaren geleden
tamiyo en gideon
TheRobinros
11 jaren geleden
Gideon en Tamiyo kan dus níet!

1) Gideon en Koth
2) Gideon en Venser
3) Tamiyo en Koth
4) Tamiyo en Venser

Je stemt dus op óf Gideon óf Tamiyo én op óf Koth óf Venser

De nummers 1 en 2 winnen prijzen, waarbij nummer 1 zijn zelf-ontworpen Planeswalker en zijn rare krijgt en nummer 2 zijn uncommon en common, dus vandaar deze shootout!
kooningJ
11 jaren geleden
Gideon en Koth
 bijgewerkt door kooningJ 11 jaren geleden
Jasper90
11 jaren geleden
Quote:
TheRobinros 24-03-2013 om 22:14
En geteld! Als ik de stem van Gambit voor editie 2 meereken, maakt dat niet bijster veel uit!

Het is weer superspannend!

Met 0 stemmen (0%) is Ajani ge-eindigt, gemaakt door sven4president! (nou ja, "gemaakt")

Met 1 stem (17%) zijn Gideon en Tamiyo ge-eindigt, gemaakt door respectievelijk Caspertimmermans en munio!

Met 2 stemmen (33%) zijn Koth en Venser ge-eindigt, gemaakt door respectievelijk banaanheid en Krabbel!

Tot Dinsdag 26-03 00.00 kan je stemmen op 1) Koth óf Venser en 2) Gideon óf Tamiyo. Je stemt dus op 2 Planeswalkers!

Oftewel 6 mensen hebben gestemd, is dit niet een beetje weinig?
Niet dat ik commentaar heb hoe je dit organiseerd, maar meer dat het stemmen niet zo populair is bij de gebruikers van BOM, jammer
EDIT: Ik zie dat dit al eerder gemeld was, kom op mensen dit is leuk om te doen!!
 bijgewerkt door Jasper90 11 jaren geleden
TheRobinros
11 jaren geleden
Venser is eerste geworden en Tamiyo derde! Gefeliciteerd, Krabbel!
Krabbel
11 jaren geleden
jeuj!
Caspertimmermans
11 jaren geleden
wie is er dan 2de ?
banaanheid
11 jaren geleden
Ikke natuurlijk!!!!
TheRobinros
11 jaren geleden
Als je gedeeld 3e/4e was, kan je nooit meer 2e worden, hoogstens 3e.
Als je gedeeld 1e/2e was, kan je nooit meer 3e worden, minstens 2e.
Saint
11 jaren geleden
En wat win je dan?
banaanheid
11 jaren geleden
Een Alpha boosterbox
TheRobinros
11 jaren geleden
EDIT: herpderp internet

#1: Zijn ontworpen mythic en rare
#2: Zijn ontworpen uncommon en common
 bijgewerkt door TheRobinros 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top