Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

TheCommandZone Audition: I want your help!

ebonpraetor
3 jaren geleden
Beste BoMmers,

De CommandZone heeft weer een auditie-ronde voor deelname van een Patreon-sponsor van het kanaal aan een EDH-gameplay. episode. Nu ben ik toevallig een sponsor en ik heb een leuk idee voor de auditie. In plaats van dat ik ga vertellen waarom ze mij moeten kiezen, lijkt het me een veel leuker idee dat jullie hen gaan vertellen waarom ze graag met mij een potje willen spelen.
Het idee voor de auditie is dus dat een beperkt aantal van jullie mij een filmpje sturen van 10-20 seconden (totaal van de auditie is 3 minuten). Die plak ik dan aan elkaar en voila... klaar is Kees.

Het is al weer even geleden dat ik in persoon bij de BoM heb gespeeld, maar volgens mij zijn er nog genoeg onder jullie die mij en mijn decks wel herkennen (bv. mijn Riku-chaos deck, Sapling of Colfenor-deck, etc.; zie mijn BoM spot).

Als je het je leuk lijkt om mee te helpen, meld het dan hier, dan stuur ik je een pm. om de details te regelen.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Is het meedoen een optie voor niet-Amerikanen? Zowel qua kosten als legal reasons?
ebonpraetor
3 jaren geleden
Deze keer mag de hele wereld meedoen (zo lang ze Patreon supporter van de show zijn).
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Wow . Nou, succes! Ik zou wel zelf ook een stuk inspreken, anders maak je denk ik toch weinig kans
ebonpraetor
3 jaren geleden
Ik was van plan het zelf in 30 seconden in te leiden; dus dat komt goed.
Iets in de trant van type deck en speelstijl en afsluiten, maar in plaats van dat ik zelf ga vertellen waarom het leuk is tegen mij te spelen; luister liever naar een paar ervaringsdeskundigen. ;-)
BluezamX
3 jaren geleden
Ik vind het een heel vet idee, maar volgens mij voldoet het niet aan de eisen: entries should not be edited.

Daarnaast staat er ook klein dat het gratis vliegticket niet geldt voor non-US citizens. Dus het wordt ook een prijzig feestje. Maar, als het lukt is het wel super vet om mee te doen natuurlijk!
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Luc
3 jaren geleden
Leuk idee, ik ken je niet persoonlijk dus kan je helaas niet helpen maar wil je wel enorm veel succes wensen!
JEV
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik vind het een heel vet idee, maar volgens mij voldoet het niet aan de eisen: entries should not be edited.

Ah.. zo lees ik het ook, denk dat ze toch echt max 3 minuten van jou willen zien. Maar volgens mij kan je hier prima wat mooie verhalen ophalen.
 bijgewerkt door JEV 3 jaren geleden (<3 liet tekst wegvallen...)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post JEV 3 jaren geleden
  • Gemaakt door ebonpraetor 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top