Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League Week 3

Rody
4 jaren geleden
Nu elkaar ontmoeten om Magic te spelen wat lastiger is geworden, brengen we een favoriete forum game op Bazaar of Magic weer terug: de Three Card League! Bij deze populaire forum game maakt iedere deelnemer een deck van slechts drie kaarten en gaat daarmee de strijd aan tegen andere drie kaarten decks.



Voor iedereen die niet bekend is met de Three Card League, we hebben een speciale pagina opgesteld waar je alle regels kan lezen: Three Card League.

Een korte uitleg van het spel
Het idee is dat alle deelnemers een deck van drie kaarten aanmelden bij de spelleider. Je meldt je deck aan zonder dat je weet welk deck anderen inleveren. Met die drie kaarten speel je vervolgens Magic: the Gathering tegen elke andere speler die ook zo'n deck heeft aangemeld.

Je kunt bijvoorbeeld het volgende deck aanmelden:
1x Island
1x Flying Men
1x Daze

Je begint het spel met de drie kaarten in je hand en je kunt verder geen kaarten pakken. Daarnaast weet je welke kaarten je tegenstander heeft en kies je altijd de beste strategie.

Op dit moment staan er drie kaarten op de banlist: Chancellor of the Annex, Thassa's Oracle en Leyline of Anticipation.

Wie is de winnaar?
Nadat de deadline voor het inleveren van decks verstreken is, krijgen de spelers alle decks te zien in een Google spreadsheet die hier gedeeld zal worden en rekenen ze hun eigen matches uit, en die van iemand anders ter controle.

Iedere speler speelt tegen elke andere speler. Win je, dan krijg je drie punten. Is het gelijk spel, dan krijg je beide één punt. Verlies je, dan krijg je geen punten. De winnaar is degene met de meeste punten. In geval van evenveel punten zijn alle spelers met de meeste punten de winnaar van de week.

Naast de eer en eeuwige roem die je kunt opstrijken, stelt Bazaar of Magic ook een leuk prijsje beschikbaar voor de winnaar van iedere Three Card League!

Hoe doe je mee?
Wees creatief en bedenk de ideale combinatie van drie kaarten. Voor iedere combinatie bestaat er altijd wel een antwoord. Rock-Paper-Scissors maar dan met meer dan 20.000 kaarten! Mail jouw combinatie van drie kaarten samen met je Bazaar of Magic gebruikersnaam naar: threecardleague@bazaarofmagic.eu

De deadline voor decks insturen is verstreken. Je kan hier de spreadsheet vinden om jouw scores in te vulle. Succes!
 bijgewerkt door Rody 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
Ik heb een gokje genomen met mijn inzending, nu hopen dat een bepaalde drie kaart combinatie niet te vaak voor gaat komen
Nissa333
4 jaren geleden
Ik zal zeker niet onverslaanbaar zijn maar ik hoop een leuke matchup te vormen
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik heb een gokje genomen met mijn inzending, nu hopen dat een bepaalde drie kaart combinatie niet te vaak voor gaat komen

Oh, welke combinatie dan?
kolonelnick
4 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
Quote:
16 uren geleden
Ik heb een gokje genomen met mijn inzending, nu hopen dat een bepaalde drie kaart combinatie niet te vaak voor gaat komen

Oh, welke combinatie dan?


Dat ga ik natuurlijk niet zeggen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Zo, ook weer wat opgestuurd . Ik speel meerdere kleuren
thijmen2006h
4 jaren geleden
Is Ikoria legal?
Stalkative
4 jaren geleden
Ja:
"The Ikoria: Lair of Behemoths set becomes legal for sanctioned Constructed play on its official release date: Friday, April 17, 2020."
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/ikoria-lair-behemoths-and-commander-2020-edition-release-notes-2020-04-10

Edit: ik neem ten minste aan dat dat hier dan ook geldt, zeker aangezien dit topic na die datum is gestart
 bijgewerkt door Stalkative 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik zie ook geen enkele reden om het niet legal te laten zijn . Go nuts!
Morph
4 jaren geleden
Ook weer een inzending gedaan.
Inschatten wat er gespeeld gaat worden is steeds moeilijker .
Rody
4 jaren geleden
Ikoria is inderdaad nieuw en mag gebruikt worden. Wat niet mag zijn companions. Kaarten als Lurrus of the Dream Den bijvoorbeeld kan je dus niet gebruiken als companion. Je mag hem natuurlijk wel als 1 van je 3 kaarten spelen.
LeKrutes
4 jaren geleden
Ik ben benieuwd, heb weer een inzending gedaan
WJayW
4 jaren geleden
Ik heb ook weer iets bedacht en ingezonden.
BluezamX
4 jaren geleden
Deze keer maar weer eens proberen te winnen
Ben benieuwd hoe mijn inzending presteert!
Rody
4 jaren geleden
Vergeet niet dat morgen avond al de deadline is voor het insturen van je deck. Mee doen is heel simpel dus verzin wat cools en stuur het op!
Twigwalker
4 jaren geleden
Ik doe weer mee
AncientOne
4 jaren geleden
Ik doe ook weer mee!
Morph
4 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Ik doe ook weer mee!


Kijk, dat is Commitment! om 02:47 's nachts je inzending voor de Three-Card-League insturen.
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Quote:
14 uren geleden
Ik doe ook weer mee!


Kijk, dat is Commitment! om 02:47 's nachts je inzending voor de Three-Card-League insturen.


Ik had vandaag een vrije dag, dus ik wilde pas rond half twee naar bed, maar bedacht me toen, dat ik nog geen inzending had gedaan... En dan nog iets nieuws verzinnen, dat kostte ruim een uur...
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
Rody
4 jaren geleden
Gelukkig op de valreep nog een flink aantal inzendingen binnen gekregen. Top! Er zit weer een hoop leuks tussen. Ben benieuwd welke combinatie er dit keer met de winst vandoorgaat.

Je kan hier de spreadsheet vinden. Ik zal ook de first post updaten met de link zodat je het altijd makkelijk terug kan vinden.

Succes met invullen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 82 posts
  • Laatste post TheRobinros 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top