Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Three Card League Week 3

Twigwalker
4 jaren geleden
Top! Ingevuld
Stalkative
4 jaren geleden
Sogeking, jij hebt tegen mij 6 punten ingevuld, maar volgens mij win ik de game waarin ik begin:
T1: Hickory Woodlot | Jij valt aan met beide tokens (18-20) en speelt Dwarven Hold
T2: Savage Summoning, Scythe Tiger | 1 storage counter op je land, jij valt niet aan, want dan zou ik een token blocken
T3: Tiger valt aan, jij blockt niet om geen tokens kwijt te raken (18-16) | 2 storage counters, jij valt aan met beide tokens (16-16)
T4: Tiger valt aan (16-12) | 3 storage counters, tokens vallen aan (14-12)
T5: Tiger valt aan (14-8 ) | 4 storage counters, tokens vallen aan (12-8 )
T6: Tiger valt aan (12-4) | 5 storage counters, je valt nu met maar 1 token aan om met de andere te kunnen blocken (11-4)
T7: Tiger valt aan, jij blockt | 6 storage counters, geen aanval om nog te kunnen blocken
T8: Tiger valt aan, jij blockt | 7 storage counters
T9: Tiger valt aan, jij hebt geen tokens meer, dus ik win

Als jij begint, kan je de eerste Chancellor of the Forge casten nadat je je tweede token kwijtraakt, waardoor je die game wel wint
 bijgewerkt door Stalkative 4 jaren geleden (8) doet stom)
Sogeking
4 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Sogeking, jij hebt tegen mij 6 punten ingevuld, maar volgens mij win ik de game waarin ik begin:
T1: Hickory Woodlot | Jij valt aan met beide tokens (18-20) en speelt Dwarven Hold
T2: Savage Summoning, Scythe Tiger | 1 storage counter op je land, jij valt niet aan, want dan zou ik een token blocken
T3: Tiger valt aan, jij blockt niet om geen tokens kwijt te raken (18-16) | 2 storage counters, jij valt aan met beide tokens (16-16)
T4: Tiger valt aan (16-12) | 3 storage counters, tokens vallen aan (14-12)
T5: Tiger valt aan (14-8 ) | 4 storage counters, tokens vallen aan (12-8 )
T6: Tiger valt aan (12-4) | 5 storage counters, je valt nu met maar 1 token aan om met de andere te kunnen blocken (11-4)
T7: Tiger valt aan, jij blockt | 6 storage counters, geen aanval om nog te kunnen blocken
T8: Tiger valt aan, jij blockt | 7 storage counters
T9: Tiger valt aan, jij hebt geen tokens meer, dus ik win

Als jij begint, kan je de eerste Chancellor of the Forge casten nadat je je tweede token kwijtraakt, waardoor je die game wel wint


Hey, je hebt helemaal gelijk, ik was even onder de veronderstelling dat ik al wel mn Chancellor kon casten! ga het gelijk aanpassen.
BluezamX
4 jaren geleden
Hoe werkt Collector Ouphe met Mox Emerald? Want MtgproLordwindgraze heeft deze combinatie om Mutavault te activeren, en artifacts uit te schakelen. Maar hij kan de Mutavault nooit activeren, omdat zijn Mox Emerald ook de abilities niet kan gebruiken, correct? Of is het voor mana abilities anders?
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
11 minuten geleden
Hoe werkt Collector Ouphe met Mox Emerald? Want MtgproLordwindgraze heeft deze combinatie om Mutavault te activeren, en artifacts uit te schakelen. Maar hij kan de Mutavault nooit activeren, omdat zijn Mox Emerald ook de abilities niet kan gebruiken, correct? Of is het voor mana abilities anders?

Mana abilities zijn nog steeds activated abilities. Als die een uitzondering zouden vormen, zou het er expliciet bij moeten staan (zoals Damping Matrix). De Mutavault kan dus niet geactiveerd worden zolang de Collector Ouphe er nog is (behalve als hij de mana van de Mutavault zelf gebruikt, maar dan is het een beetje nutteloos ).
kolonelnick
4 jaren geleden
Stalkative, je hebt ingevuld dat ik beide games van jou zou winnen, echter verlies ik beide. Scythe Tiger kan ik namelijk niet targetten met mijn gideon, dus deze kun je dood maken en daarna mij doodmaken.

Ik kan maandag pas mijn scores invullen, dan heb ik beschikking over mijn laptop, kan om een of andere reden geen aanpassingen maken via mijn telefoon
 bijgewerkt door kolonelnick 4 jaren geleden
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Stalkative, je hebt ingevuld dat ik beide games van jou zou winnen, echter verlies ik beide. Scythe Tiger kan ik namelijk niet targetten met mijn gideon, dus deze kun je dood maken en daarna mij doodmaken.

Ik kan maandag pas mijn scores invullen, dan heb ik beschikking over mijn laptop, kan om een of andere reden geen aanpassingen maken via mijn telefoon

Oh ja, ik ben daar weer eens vergeten dat m'n Scythe Tiger Shroud heeft. Ik heb het aangepast.
Mango
4 jaren geleden
@RobertL. Jij hebt hetzelfde deck als ik, maar toch heb je drie uitslagen anders ingevuld. Daarom ter controle:
1. Twigwalker en MatissParigot hebben beiden een Balance. Echter zolang wij niets doen, kunnen zij ook niets. Dus: 2-2.
2. Ralf kan met zijn Strip Mine ons land destroyen. Door zijn Tabernacle gaan onze creatures dood. Maar zijn Dryad Arbor krijgt hierdoor een upkeep van 1, en moet zichzelf steeds tappen. Er gebeurt verder niets meer. 2-2
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
27 minuten geleden
@RobertL. Jij hebt hetzelfde deck als ik, maar toch heb je drie uitslagen anders ingevuld. Daarom ter controle:
1. Twigwalker en MatissParigot hebben beiden een Balance. Echter zolang wij niets doen, kunnen zij ook niets. Dus: 2-2.

Als de Balance begint, speelt die T1 een lotus en een balance, dan moet jij twee kaarten discarden en verlies je door de 3e kaart
Als jij begint, speel je je workshop en een prototype, dan laat de tegenstander jou beide kaarten sacrificen en wint die weer met de laatste kaart
RobertL
4 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden
@RobertL. Jij hebt hetzelfde deck als ik, maar toch heb je drie uitslagen anders ingevuld. Daarom ter controle:
1. Twigwalker en MatissParigot hebben beiden een Balance. Echter zolang wij niets doen, kunnen zij ook niets. Dus: 2-2.
2. Ralf kan met zijn Strip Mine ons land destroyen. Door zijn Tabernacle gaan onze creatures dood. Maar zijn Dryad Arbor krijgt hierdoor een upkeep van 1, en moet zichzelf steeds tappen. Er gebeurt verder niets meer. 2-2


1. Wat betreft de Balance, kwam ik op hetzelfde uit wat Stalkative zegt.
2. Ralf hoeft ons land helemaal niet te slopen, aangezien we daar de upkeep cost van de Tabernacle niet mee mogen betalen (helaas). Dus wij kunnen nooit een Prototype op het veld houden, waardoor de Dryad Arbor ons alsnog komt halen .
Morph
4 jaren geleden
Quote:
24 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
2. Ralf kan met zijn Strip Mine ons land destroyen. Door zijn Tabernacle gaan onze creatures dood. Maar zijn Dryad Arbor krijgt hierdoor een upkeep van 1, en moet zichzelf steeds tappen. Er gebeurt verder niets meer. 2-2

2. Ralf hoeft ons land helemaal niet te slopen, aangezien we daar de upkeep cost van de Tabernacle niet mee mogen betalen (helaas). Dus wij kunnen nooit een Prototype op het veld houden, waardoor de Dryad Arbor ons alsnog komt halen .


jullie verliezen al van Strip Mine & Dryad Arbor.
Hij Strip Mined de Mishra's Workshop en houdt mooi The Tabernacle at Pendrell Vale in zijn hand, en jullie zitten nog met een Lupine Prototype in je hand, waardoor diegene op het veld nooit kan aanvallen of blocken.

@Stalkative
Jou resultaat tegen WJayW klopt denk ik niet.
Hij speelt The Rack - Darksteel Citadel - Mindbreak Trap. Dus als je als tegenstander helemaal niets doet, geen enkele kaart speelt heb je al een gelijk spel. Dit deck kan helaas voor WjayW nooit 3 of 6 punten krijgen
 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
MtgproLordwindgraze
4 jaren geleden
Kan het creature dat is gekozen door Runed Halo nog wel damage doen op andere creatures?
 bijgewerkt door MtgproLordwindgraze 4 jaren geleden
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
@Stalkative
Jou resultaat tegen WJayW klopt denk ik niet.
Hij speelt The Rack - Darksteel Citadel - Mindbreak Trap. Dus als je als tegenstander helemaal niets doet, geen enkele kaart speelt heb je al een gelijk spel. Dit deck kan helaas voor WjayW nooit 3 of 6 punten krijgen

Oh ja, niet aan gedacht dat ik ook niets kan doen. Ik heb het aangepast.

Quote:
5 minuten geleden
Kan het creature dat is gekozen door Runed Halo nog wel damage doen op andere creatures?

Ja, want alleen de speler krijgt protection. Anders zou het op een vergelijkbare manier verwoord zijn als Shalai, Voice of Plenty.
MtgproLordwindgraze
4 jaren geleden
Wat doet The Rack precies aan damage als je geen kaarten in je hand hebt?
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Wat doet The Rack precies aan damage als je geen kaarten in je hand hebt?


3 min het aantal kaarten in je hand = 3 - 0 = 3
MtgproLordwindgraze
4 jaren geleden
Oké bedankt
Mango
4 jaren geleden
Ik ben het eens met jullie opmerkingen, en ik pas mijn scores dienovereenkomstig aan.
Twigwalker
4 jaren geleden
@BluezamX Bij onze matchup heb jij 6 en ik 2.
Jouw deck: Loxodon Smiter, Karakas, Hollow Trees
Mijn deck: Black Lotus, Balance, The Rack

Ik denk dat het twee keer gelijk spel wordt omdat ik niets speel tenzij jij je Loxodon speelt. Jij speelt je Loxodon niet want dan speel ik Balance.
Nissa333
4 jaren geleden
@Sogeking ik wil graag vragen hoe je aan je punten komt in een potje tegen mij?

@MtgproLordwindgraze vgm krijg jij 4 punten en ik 1, ipv jij 6 en ik 0. Als ik begin eindigen we in een draw. Ik speel mijn creature en enchantment en krijg dus protection van jou Mutavault. Je hebt daarna nog twee keuzes: 1) speel Collector Ouphe waardoor Mutavault niet kan veranderen en dus een draw (als een van ons aanvalt blockt de ander dus we vallen niet aan. 2) Mutavault een creature maken maar weer hetzelfde verhaal -> draw
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Kan het creature dat is gekozen door Runed Halo nog wel damage doen op andere creatures?


Ja dat kan, alleen de player heeft protection
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 82 posts
  • Laatste post TheRobinros 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top