Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

wat kan ik er uit gooien?

pierre1972
11 jaren geleden
hoi allllllll.

heb een leuk dek in mekaar geknutseld maar vind zelf dat er te weinig beestjes in zitten.

maar de combo van de Spikeshot Goblin met Phyresisen een Firebreathing of Howl from Beyond of een van de kaarten op Flensermite is ook leuk.
deden laatst een potje 2 tegen 2 en hadden wel gewonnen maar mijn dek kwam dus veel ste laat op gang me maatje stond op slot op 6 en schakelde ze toen alle twee uit door de combo Flensermite en 2 keer een Copper Carapace 5 poison counters bij de tegen stander en 5 leven er zelf bij.
4 beurten klaar.

maaaaaaaaaaar duurde dus 4 of 5 beurten voor er een beestje lag kwa verdediging en als ik me eigen tegen over me heb lig ik echt met 4 of 5 beurten van tafel dus wat moet ik verandere in jullie ogen


vertellllllll vertellllllllllllllll
 bijgewerkt door pierre1972 11 jaren geleden
Emanuel
11 jaren geleden
Copper Carapace 2x en morbid plunder 1x
want je mag niet met je creature blocken bij Copper Carapace, ook al heb je een creature op het veld, wanneer je hem op pompt heb je nog steeds geen verdediging.
pierre1972
11 jaren geleden
zekers een goede optie zat er ook al aan te denken om er ook nog een Dark Ritual er uit te gooien kom ik op 18 beestjes 3 Hypnotic Specter er in en denk ik dan een Royal Assassin altijd leuk om die op tafel te zien
maki
11 jaren geleden
wat je ook kan doen is een paar goede defenders erin doen voor weinig mana.
Wall of Stone is een goede kaart
maki
11 jaren geleden
of je gaat 2 kleuren spelen?
Eclavyrr
11 jaren geleden
zie opmerking bij je deck
beany
11 jaren geleden
ook een goede optie om creature ste removen is om de pingers deathtouch te geven waardoor ze door 1 dmg al dood gaan
dan heb je minder buff spells nodig
ik zou equipments ervoor gebruiken zodat je ze kan overzetten/meerdere keren gebruiken
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post beany 11 jaren geleden
  • Gemaakt door pierre1972 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top