Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Avacyn, Angel of Hope & Prismatic Vista te ruil!

BluezamX
3 jaren geleden
Na wat twijfelen besloten om mijn Avacyn, Angel of Hope en Prismatic Vista te ruil te doen. Ik kan ze niet super goed gebruiken, en heb er liever een kwart nieuw Commander deck aan terug qua waarde

Voor wants kan je kijken op mijn Want list of wat leuks aanbieden gebaseerd op een van deze vier decks:
commander
Ghired EDH
door BluezamX7 dagen geleden
Krabbel
3 jaren geleden
Niet om vervelend te doen, maar Avacyn is best goed in je Kathril deck, alles indestructible als ze op je field ligt, en 3 keywords in je yard
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Niet om vervelend te doen, maar Avacyn is best goed in je Kathril deck, alles indestructible als ze op je field ligt, en 3 keywords in je yard


Helemaal mee eens! Hij zou in Kathril, Ghired en misschien zelfs in Chulane prachtig werken, maar ik heb liever 5 kaarten van een tientje dan eentje van 50. Een op de 99 is een kleine kans om te pakken. Dus vandaar!

De Prismatic Vista is inmiddels weg, nu Avacyn nog! Wie heeft interesse?
BluezamX
3 jaren geleden
Avacyn, Angel of Hope is nog steeds beschikbaar, en voor een mooi bod kan Zacama, Primal Calamity ook wel weg! Ik wil Ghired's curve wat lager maken, en Zacama past daar niet geheel bij. Wie biedt?
BluezamX
3 jaren geleden
Bump!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post BluezamX 3 jaren geleden
  • Gemaakt door BluezamX 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top