Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Alternatief voor Sol Ring

Senne
6 jaren geleden
is er een kaart die ongeveer het zelfde doet als Sol Ring maar doe niet legacy banned is?
ik heb 2 sol rings in een deck zitten maar kom er net achter dat deze legacy banned is dus ben opzoek naar een alternatiev maar ik deze vind ik momenteel niet
alvast bedankt voor de hulp
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Sowieso is Sol Ring banned in alle formats behalve Commander en Vintage en mag je in beide gevallen er ook maximaal 1 in je decks hebben .

Mana Vault, Worn Powerstone, Thran Dynamo en Grim Monolith komen zo bij me op. Check wel even op de Banned en Restricted lijst of je die wel mag spelen
AncientOne
6 jaren geleden
Chrome Mox & Mox Diamond?
Ancient Tomb & City of Traitors geven ook snelle mana.
Mana Vault is ook banned in Legacy...
Worn Powerstone is te slecht voor Legacy and Thran Dynamo zonder Voltaic Key eigenlijk ook...
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Voor groene decks kan je ook voor andere ramp gaan. Utopia Sprawl, Cultivate, etc.

Ik skip dan zelf de Sol Ring meestal.
hallowman3
6 jaren geleden
Een Ancient Tomb kan misschien ook werken.
munio
6 jaren geleden
Zoals meestal geldt; wat wil je doen met je deck, artifact ramp, eldrazis, Paradoxical Outcome storm? Lotus Petal is een optie of Lotus Bloom als je veel mana in een beurt nodig denkt te hebben. Mind Stone als je meer iets tron-achtigs wil bouwen. Of van plan bent een land destruction deck te gaan spelen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post munio 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Senne 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top