Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

anti-paint job

Victorvndoom
12 jaren geleden
heb zelf een paint job deck gemaakt
wie breekt hem ?
deck draait rond paint's servant en de kleur rood en protection from red kaarten

casual
paintjob
door Victorvndoom6 jaren geleden
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Saphie
12 jaren geleden
een wat?
Victorvndoom
12 jaren geleden
heb gemerkt in mijn anti-paint deck dat chill niet eens werkt: zelfs mijn spells worden rood gekleurd dus chill werkt tegen mij..heb zitten spelen met energy flux + propaganda + anti enchantement kaarten (om tegen mijn eigen deck te spelen). moet nog iets vinden om tegen het echte 'quest' deck te spelen wat ik ben tegengekomen op forge engine (tool om magic te kunnen spelen als iemand dat kent). Het deck kwam ik tegen in een questmode. Ik heb het kunnen verslaan met de anti-artifact/anti-enchantement kaarten (Aura Shards Artifact MutationAura Mutation en ik denk aan aura of silence
in dat deck zaten vooral protection red beesten en voor die niet protection red beesten zat er red ward in, red scarab heb ik er zelf ingestoken voor mijn painter deck



is dit deck goed of moet er nog iets aangepast worden ? kan ook met zwart gaan met tap land, loose 2 life van die kaarten of zonder enchantements en toch met aura flux ?
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
mabo
12 jaren geleden
Ik heb een zwart-witte paint job gehad met protection vs black & 'destroy black permanent' abilities.
Heb maar 3 painters, dus ook paar black moons in gedaan. Verder natuurlijk een zwikje paladins die van alles doen met zwarte kaarten. Werkte aardig. Ook nog wat van die flash protection vs color auras om mijn painter te beschermen.

Met blauw/rood kun je een blauwe paint job doen door een deck te maken met allerlei 'gain control of target creature until end of turn' kaarten en
om ze in te sacken.
Victorvndoom
12 jaren geleden
Quote:
mabo 06-12-2011 om 23:04
Ik heb een zwart-witte paint job gehad met protection vs black & 'destroy black permanent' abilities.
Heb maar 3 painters, dus ook paar black moons in gedaan. Verder natuurlijk een zwikje paladins die van alles doen met zwarte kaarten. Werkte aardig. Ook nog wat van die flash protection vs color auras om mijn painter te beschermen.

Met blauw/rood kun je een blauwe paint job doen door een deck te maken met allerlei 'gain control of target creature until end of turn' kaarten en
om ze in te sacken.

nooit aan gedacht op grab kaarten in te steken en te sacken, cool.zal nog eens aanpassen maar niet nu
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top