Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Clue commander deck

Weazelbuster
3 jaren geleden
Goedenavond deze vrijdagavond,

Ik was vandaag door een doos kaarten aan het graven en trof daar enkele kaarten met Investigate aan uit Shadows over Innistrad. Sinds ik tegenwoordig op een budget commander decks aan het maken ben, vroeg ik mij af of mensen suggesties hebben voor mogelijke commanders/kleurencombinaties die ik zou kunnen toepassen. De meeste kaarten met Investigate zijn of maar ook heeft zo zijn kaarten.

Een win-condition die mij erg leuk leek om erin te verwerken zou Mechanized Production zijn. Ook Fleeting Memories en Trail of Evidence lijken me erg leuk om mee te werken. Dus blauw staat voor mij al zo goed als vast. Zijn er commanders en kaarten die erg goed met deze strategie en investigate zouden kunnen werken?

Met vriendelijke groet,

Wessel
nielsvd
3 jaren geleden
Riku of Two Reflections zou goed kunnen werken denk ik. Kan je spells kopiëren voor meer clues.

Of de partners Akiri, Line-Slinger en Kydele, Chosen of Kruphix zie ik ook wel kansen mee.
Blasty
3 jaren geleden
Riku of Two Reflections kan een goeie zijn, verdubbel de spells die clues maken.
Met rood heb je ook toegang tot treasures, mocht het clue thema wat dun uitpakken.

Edit: ninja'd
 bijgewerkt door Blasty 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top