Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Deck tips.

ramonwj
11 jaren geleden
Hallo, Ik ben ramon en doe nu ongeveer een jaar magic. Ik ben nooit echt actief geweest op de BoM forums. Wel heb ik nu 2 decks. Rood wit. Met avecyn angel of hope en een Groen Blauw met garruk primal hunter. Verder niet hele dure kaarten. Rood wit speel ik niet meer. Alleen groen blauw gebruik ik momenteel. Hierin gebruik ik ook Cavern of Souls. Nu er een nieuw blok uitkomt van gatecrash krijg ik van mn kameraden het Simic eventdeck. Zeer blij mee Nu vroeg ik mij af welke kaarten jullie mij nog aanraden om dat deck beter en verder uit te breiden.

Bij voorbaat dank.
Ramon.
Caspertimmermans
11 jaren geleden
Fog Bank
Mind Sculpt
> zijn leuk
#ikkenjeal.
ebonpraetor
11 jaren geleden
Wat is het thema van het deck? Synergy tussen de kaarten is eigenlijk altijd het belangrijkste voor een deck. IS je thema de nieuwe Evolve-mechanic met andere kaarten die +1/+1 counters geven en daar iets mee doen? Of iets compleet anders?
ramonwj
11 jaren geleden
Nou ja, Mn oude kaarten en waar ik ook veel van heb werken nog allemaal met soulbound. Maar ja ik denk dat ik op evolve en populate wil gaan spelen.
gertjan1997
11 jaren geleden
Als je van plan bent om WUG te gaan spelen, weet ik nog wel iets gaaf. Doe Trostani, Selesnya's Voice erin en een Cackling Counterpart (weet dat je die hebt ). Dan kun je je beste en grootste creature kopiëren met Cackling Counterpart en dan oneidig populaten met Trostani.
MB070
11 jaren geleden
Kijk vooral ook eens naar deze 2 decks van Marco en Jeff. Dat zijn leuke - decks waar je misschien wat inspiratie uit kan halen.
standard
[T2] Simic Delver
door Jeff5 jaren geleden
en [d]7764[/d].
ramonwj
11 jaren geleden
Bedankt Vooral Simic Delver spreekt me aan. Kheb er dan ook al een paar kaarten uit
 bijgewerkt door ramonwj 11 jaren geleden
ramonwj
11 jaren geleden
Dit is nu mijn deck: ) Ik heb hem vanavond even ingevoerd
Blasty
11 jaren geleden
Dit topic hoort in het strategieen forum, graag even verplaatsen en mn post verwijderen

/nazi mode off
ramonwj
11 jaren geleden
Owh haha. Beginner he XD Maaree... Hoe doe ik dat. Gewoon verwijderen en dan daar opnieuw aanmaken of kun je het ook echt ''verplaatsen''.
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
ramonwj 31-01-2013 om 21:29
Owh haha. Beginner he XD Maaree... Hoe doe ik dat. Gewoon verwijderen en dan daar opnieuw aanmaken of kun je het ook echt ''verplaatsen''.


Dat geeft niet. Daar heb je moderators voor, die kunnen dat soort dingen. Zal hem gelijk even verplaatsen.
ramonwj
11 jaren geleden
Hartelijk bedankt
ramonwj
11 jaren geleden
Up!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post ramonwj 11 jaren geleden
  • Gemaakt door ramonwj 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top