Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hulp voor Balefire liege deck/oude koeien uit de sloot halen

JT
8 jaren geleden
Beste BoMmers,

Ik had het idee een paar dagen terug om mijn oudste, nog enigszins bestaande deck (de oudste uit shadowmoor was zo slecht dat ik die uit elkaar gehaald heb) te upgraden.
Het is (nog) een deck dat draait om Balefire Liege en Spitemare, hoewel een tijdje terug ook een playsetje Figure of Destiny is toegevoegd, evenals een playset Browbeat (die ik er eigenlijk uit wil halen).
Het is een deckje dat ik altijd leuk vond om te spelen, lijkt me leuk om het een beetje op te poetsen met wat betere/nieuwere kaarten.

Het deck:


Ik wil de spitemares vervangen voor Boros Reckoner, verder wil ik dus de browbeats en de Condemns, Miraculous Recovery en Rise of the Hobgoblins (1 v.d. 2) er uit halen.
De kaarten in het sideboard (nog niet allemaal in bezit) wil ik in het deck stoppen. Nu vraag ik me af of dit de beste opties zijn (kaarten tot ca. 5 euro, duurder gaat wat lastig en sommige kaarten van het sideboard heb ik nog ergens liggen).
Er zijn enkele kaarten waar ik over twijfel, zoals Isochron Scepter, of die wel goed genoeg is in zo'n deck en of ik er dan 1 moet spelen of 2 a 3 en ook een paar extra instants.
Boros heeft als nadeel dat het na een aantal beurten redelijk aan het topdecken is, iemand, naast de Magma Jet, een idee om scry en/of draw er aan toe te voegen? Ik ga er denk ook 2 of 3 scry landjes in stoppen (Temple of Triumph) i.p.v. het 1 life gain landje.

Als men tips heeft wat er in moet en/of wat er uit moet, hoor ik het graag.
Thanks!
JT
8 jaren geleden
Even een upje. Als je nog een tip heb, ik hoor het graag!
Alvast bedankt.
JT
8 jaren geleden
Even gekeken naar het deck waar ik het vandaan opgebouwd heb..

Ik kwam er achter dat er, op basic lands na, wel 4 kaarten nog steeds in zitten
JT
8 jaren geleden
Heeft dan niemand een tip? Bijvoorbeeld een goede vervanger voor Browbeat, zodat ik kaarten pak en niet slechts 5 schade doe..?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post JT 8 jaren geleden
  • Gemaakt door JT 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top