Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Rood-Wit Human deck. Iets om het af te maken..

nielskruijthoff
11 jaren geleden
Hoi mede Magicers!

Voor een nieuw human deck, heb ik een aantal rode en witte humans opgezocht in mijn collectie.
Het hart van het deck zal draaien om een combinatie van kaarten als Zaelous Conscripts en Kessig Malcontents en Cloudshift. Daarnaast heb ik een aantal goedkope humans om snel wat te hebben liggen en een aantal kaarten als Devil's play en Oblivion Ring.

In mijn andere deck (wit/groen Humans & Angels) heb ik een combo van Cathars' Crusade,Increasing Devotion en Angel of Glory's Rise om het af te maken. Zo iets zoek ik ook nog voor dit deck, iets voor later in een spel om het echt af te maken.

Heeft iemand hier een goed idee?
Bedankt!
Beastyman
11 jaren geleden
ben zelf bezig met een soortgelijk deckje waar in ik in ieder geval ook Champion of the Parish en Silverblade Paladin wil gebruiken. Ik ben er echter nog niet zo tevreden over dat ik hem op een fnm zou willen testen. Ik kom daarvoor ook nog 2 paladins en 3 clifftop retreat voor tekort. Ik denk dat dit voor r/w human deck wel essentiele kaarten zijn.

In het vorige block zit ook nog aardig wat materiaal, maar daar heb je nog maar een maandje of 1,5 wat aan helaas
 bijgewerkt door Beastyman 11 jaren geleden
royalroy1990
11 jaren geleden
Als je bijvoorbeeld paar tokens in je deck heb, of snel een aantal creatures op tafel heb liggen, is misschienBurn at the Stake
 bijgewerkt door royalroy1990 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top