Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tips voor verbeteringen

M0biii
11 jaren geleden
Hallo allemaal,

Voor het eerst ben ik bezig met het maken van een standaard deck en daar op FNM mee te spelen. Ik heb een blauw/rood deck gemaakt toen RTR uit kwam. Hieronder is hij te vinden:



Echter na er op FNM mee gespeeld te hebben vielen mij een aantal dingen aan het deck op. Het is niet echt een slecht deck, echter is het alleen maar mogelijk om te winnen als ik de juiste kaarten raap en mijn creatures waar het deck om draait (Talrand, Sky Summoner, Guttersnipe en Goblin Electromancer) niet gedestroyed worden. Waardoor ik meer moet incasseren dan ik uit kan delen. Ik had dus het idee om er een control deck van te maken, maar waar wel Talrand, Sky Summoner en Guttersnipe de hoofdrol in spelen. Dit is wat ik er van wil maken:

standard
R/U Control
door M0biii5 jaren geleden


Echter heb ik geen ervaring met het maken van een goed control deck en wat eventueel goede kaarten ervoor zijn. Hierbij vraag ik dus jullie hulp als ervaren magic spelers om mij in de goede richting te brengen.

Roy

Edit: Ook zit ik er over te denken om de 3 chandra's die ik heb te vervangen door een control planeswalker. Ik ben aan het twijfelen tussen Jace, Architect of Thought en Tamiyo, the Moon Sage. Tamiyo heeft mijn voorkeur, maar weet niet precies welke beter in het control deck zou passen.
 bijgewerkt door M0biii 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 1 posts
  • Laatste post M0biii 11 jaren geleden
  • Gemaakt door M0biii 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top