Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[A25] Masters 25

Skywise
6 jaren geleden
Zojuist aangekondigd, de 25-jaar MTG set, ala Modern Masters. http://magic.wizards.com/en/products/masters-25

Set Name: Masters 25
Number of Cards: 249
Release Date: March 16, 2018
On Sale in Magic Online: March 16, 2018
Official Three-Letter Code: M25
Twitter Hashtag: #MTGM25
Languages Available: English, Chinese Simplified, Japanese

MSRP: $9.99 *Applies to U.S. Only
Dordledum
6 jaren geleden


Keep em coming!
RexRegis
6 jaren geleden
Dit is dus niet Iconic masters maar een nieuwe stand-alone set. En slechts drie maanden na Iconic masters. Wel heel snel na elkaar als je het mij vraagt.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Je wordt niet elk jaar 25 jaar oud
Waus
6 jaren geleden
Ik word wel elk jaar weer 25 jaar oud

Als die sets zo dicht op elkaar, ik weet ook niet meer waar ik al dat geld vandaan moet toveren
AncientOne
6 jaren geleden
Ik voel me al 23 jaar 25 jaar oud...
Eclavyrr
6 jaren geleden
Denk dat ze beter Iconic Masters een jaar later hadden kunnen uitbrengen. Nu is het te veel achter elkaar.
Skywise
6 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 15-06-2017 om 10:30
Denk dat ze beter Iconic Masters een jaar later hadden kunnen uitbrengen. Nu is het te veel achter elkaar.


Mee eens, ze zitten te dicht op elkaar.

Ik ben sowieso niet over dit product te spreken en dat komt ook omdat de scheidslijn tussen Iconic Masters en M25 erg vaag is. Maar mijn grootste ergernis is wederom de boosterprijs. Ik zal mijn relaas van het Iconic Masters topic achterwege laten, maar nu is het alleen aan rijke spelers voorbehouden om met deze set 25-jaar MTG te vieren... Ik had liever gezien dat WotC een Conspiracy-achtige chaos draft set had bedacht voor de Anniversary (tegen 3.99 per booster) in plaats van... dit.
 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Tsja, het was al een kwestie van keuzes maken, wordt nu nog moeilijker.

Ik had al besloten om van de gewone sets niet meer te kopen dan een Bundle en/of een paar Planeswalker packs en te sparen voor Iconic Masters en Commander 2017.

Nu deze set er ook nog aankomt vraag ik me af of ik uberhaupt nog iets van de reguliere sets kopen ga.
SimonVanHoudt
6 jaren geleden
Het is eigenlijk te dicht op elkaar. We hebben net modern masters 2017 gehad, iconic masters komt er aan, vlak daarna hebben we nóg een masters set met masters 25 en dat is dus 3 master sets in een tijdspan van een jaar. Dat is best kort.
 bijgewerkt door SimonVanHoudt 6 jaren geleden
derooy89
6 jaren geleden
Meer reprint is meer beter!
Dordledum
6 jaren geleden
Ben het ook wel mee eens dat het onduidelijk is wat nu het verschil gaat zijn tussen Iconic Masters en Masters 25.

Ze mogen me verrassen.
Waus
6 jaren geleden
Dat gaan ze sowieso wel doen, want er is geen spoilerseason voor deze set. Je weet pas wat in de set zit als je de boosters opent. Of wacht tot anderen dat doen Perfect voor draften!
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
Waus 30-06-2017 om 14:12
Dat gaan ze sowieso wel doen, want er is geen spoilerseason voor deze set. Je weet pas wat in de set zit als je de boosters opent. Of wacht tot anderen dat doen Perfect voor draften!


Dat is toch wat ze voor Iconic Masters gaan doen? Niet ook voor Masters 25? Toch?
Waus
6 jaren geleden
Ohja je hebt gelijk, ik haal ze door elkaar
Skywise
6 jaren geleden
MaRo heeft geprobeerd het verschil tussen IMA en M25 uit te leggen: http://markrosewater.tumblr.com/post/162136797138/whats-the-general-difference-between-iconic

Quote:
Iconic Masters is a more traditional Masters set with a light theme of the iconic creatures. The 25th Anniversary Masters set is high on nostalgia with cards from (almost) every set in Magic


Nog steeds een beetje vaag, maar goed
 bijgewerkt door Skywise 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Om even terug te komen op bovenstaande discussie.

Voor mijn gevoel is Iconic Masters een beetje geflopt tussen al het geweld van Ixalan en Unstable door. Iconic Masters was een prima set, leuk om te draften ook, maar miste wel karakter. Ik heb het ook grotendeels aan me voorbij laten gaan en ben gek op Masters producten. Slechts 1 doosje opengedraft met m'n vrienden.

Erg benieuwd wat Masters 25 gaat worden en of die het beter gaat doen. Er is verder nog niets over bekend geloof ik?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Nee, nog niets bekend. En anders had je het vast wel hier gelezen
StickyGator
6 jaren geleden
Vind het vooral jammer dat de masters sets zoveel duurder zijn dan gewone boosters. Heb daardoor uiteindelijk ook geen Iconic Masters gekocht, omdat de kaarten die ik wilde hebben veel goedkoper waren om los te kopen en omdat de waarde van de pakjes niet eens in de buurt kwam van de MSRP.
Dordledum
6 jaren geleden
De MSRP van Masters sets is helaas nog nooit realistisch gebleken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 233 posts
  • Laatste post RSelen 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top