Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Byes op Grand Prixs

Jeff
9 jaren geleden
De meeste gebruikers hier zijn niet heel erg competitief, maar misschien wel interessant om toch deze update ook hier even te zetten.

Vanaf 30 augustus dit jaar wordt het aantal byes dat je krijgt op een Grand Prix niet langer bepaald aan de hand van je prestaties van het voorgaande kwartaal, maar aan de hand van het voorgaande jaar. Je kunt ook geen 3 byes meer krijgen, tenzij je een Gold, Platinum of Hall of Fame pro player bent. De volgende aantallen Planeswalker Points geven byes:
1 bye: 1300 PWP
2 byes: 2250 PWP

Het huidige jaar, dat gaat bepalen hoeveel byes je het komende jaar hebt op elke GP, eindigt na komende zondag. Je hebt dus nog t/m komende zondag om puntjes bijeen te sprokkelen.

Bron: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/other/05282014/PWP
Planeswalkerpoints: https://www.wizards.com/Magic/PlaneswalkerPoints

Mijn persoonlijke mening: goed balen. Ik ben wel van plan een of 2 GPs te gaan spelen, bijvoorbeeld Madrid in November. Ik heb op dit moment 1266 punten, 34 puntjes te kort, met alleen nog een FNM (max +/- 12 punten afhankelijk van de opkomst) in de planning. Als dit eerder was aangekondigd met dezelfde deadline, dan had ik misschien tijd kunnen maken voor een GPT ergens ofzo, dan had ik het waarschijnlijk wel gered.
Julianm
9 jaren geleden
Ik vind de regel zelf wel goed, maar indd voor jou op dit moment balen
AncientOne
9 jaren geleden
Dit seizoen mijn laagste score ooit, maar toch gelukkig 2279 yearly...
Nu nog kijken welke GP's er in de buurt zijn, Straatsburg en Stockholm zijn waarschijnlijk de enige opties voor mij...
Voor Utrecht geldt nog de 'oude' (= huidige) regeling...

@Jeff: er is a.s. zaterdag een GPT Modern in Utrecht. Ik weet niet hoe jij vervoertechnisch zit, maar bv. Robbert Bal gaat er ook naar toe.
Zie hier.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Ok, ik kan die byes wel schudden, ik heb 14 punten .
relax007
9 jaren geleden
Hmmm, balen Jeff, indedaad jammer dat ze zoiets niet even een half jaar van tevoren aankondigen. Ik zit met 1396 puntjes net boven de streep, mag in mijn handjes knijpen dat ik met Grand Prix wenen goed heb zitten draften ^^
Jeff
9 jaren geleden
Quote:
AncientOne 30-05-2014 om 00:04
@Jeff: er is a.s. zaterdag een GPT Modern in Utrecht. Ik weet niet hoe jij vervoertechnisch zit, maar bv. Robbert Bal gaat er ook naar toe.


Ik ben me er van bewust. Ik kon er oorspronkelijk niet heen door een avondactiviteit, maar die is door ziekte (van een ander) geCanceld. Echter is dat nu ook even mijn probleem: Ik ben niet zelf bepaald niet fit, dus die GPT moet ik maar zien of ik dat nog ga spelen; is toch weer een lange dag hard nadenken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Jeff 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Jeff 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top