Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C18] Commander 2018

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Tuurlijk, honderden! Daarom zie je ze ook allemaal in dit topic .

Ze hebben de boel goed binnengehouden deze keer
BuidingMage
5 jaren geleden
Wat?! #hoedan?
sibrand
5 jaren geleden
De eerste spoiler is er al:

 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Roks1983
5 jaren geleden
Instant speed commander in combat (neem ik aan, aangezien er niks staat over timing) is wel een interessant effect. Geinig met Saskia the Unyielding als je beesten double strike hebben.
farden10
5 jaren geleden
Interessante kaart. Lijkt me goed een nuttig beest om te hebben in decks met commanders van cmc 6 of meer. Wordt helemaal leuk met dingen zoals Maelstrom Wanderer, Zacama, Primal Calamity of een willekeurige eldrazi titan als commander.
Flappie1
5 jaren geleden
Hij omzeilt de commandertaks niet... dat is een additional cost.

Op zich lijkt hij leuk.... maar of die nou zo goed is? ik weet het niet.

Kijk al wel uit naar de nieuwe commanders en ik heb ook al de hele set besteld (doe ik altijd) bij de lokale boer. Ik ben vooral benieuwd naar de kaart waarin het donkere meisje met moeras te zien is. Ik hoop dat het een commandrice is/word want die art vind ik echt heel erg vet.
farden10
5 jaren geleden







Aangezien de eerder gespoilde artwork nog niet gepost was.
Magicfreak
5 jaren geleden
Die tweede afbeelding zal wel op Theros zijn, aangezien de glinsteringetjes op de artwork!
Misschien een god?
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
sibrand
5 jaren geleden
Nieuwe spoilers:

 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Grappig, je was me net voor . Ik klikte op de link waar stond dat de laatste post 11 uur geleden was (toen deze kaarten nog niet bekend waren) en toen zag ik dat ze er toch stonden! Maar je post was toen 1 minuut oud . Dat was even heel vreemd

Anyway, de Directive is een rode "Genesis Wave" met Improvise. Dus makkelijker om een grote te maken, maar hit alleen artifacts. Mag van mij zo in Breya, Etherium Shaper, al moet ik wel even kijken hoe makkelijk ik kan maken .

Die Jewel vind ik wel leuk, maar dit is volgens mij zo'n kaart die mensen alleen gaan spelen in heel specifieke decks. Zedruu the Greathearted vind hem wel leuk, en deck die mensen verplichten aan te vallen ofzo...maar verder...ik bedoel, je pakt feitelijk 3 kaarten voor , maar wel met een flink nadeel.
Dordledum
5 jaren geleden
Die jewel is hilarisch!
goeth78
5 jaren geleden
De Jewel vind ik niet direct heel goed, maar wel een fantastische Commanderkaart. Zorgt ervoor dat je meer opties krijgt (want mana + kaarten), heeft invloed op wie wanneer aangevallen wordt, etc. Prima kaart voor een group hug deck a la Kynaios and Tiro of Meletis, maar wellicht ook prima voor Queen Marchesa.

Saheeli's Directive kan inderdaad in Breya, Etherium Shaper, maar denk dat ik eerder zal gaan voor Feldon of the Third Path / Daretti, Scrap Savant (die ik nu hij er eindelijk foil is weer Commander kan laten worden).
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Hmmm tot nu toe 3 kaarten waar ik niet warm van wordt. De golem vind ik dan nog wel de meest interessante, maar hebben The Ur-Dragon hem echt nodig? Misschien voor een Eldrazi-titan commander? Heeft iemand anders nog ideeen? Je kan een 6 mana commander nog steeds op beurt 6 hebben liggen met mana open, alleen 'skip' je je beurt 5.
n4ppy
5 jaren geleden
Met de jewel de aren't blocked is toch dat alles wat aanvalt blocked moet worden?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ja, de Jewel triggert als er na de declare blockers een of meer creatures niet blocked zijn.
kolonelnick
5 jaren geleden
ik vind rode Genesis Wave er cool, vooral met improvise alleen wat jammer dat je er geen landjes mee kan pakken op de artifact landjes na. Deze gaat 100% zeker mijn Feldon of the Third Path deck in!
 bijgewerkt door kolonelnick 5 jaren geleden
Morph
5 jaren geleden
Roon of the Hidden Realm gaat wel heel erg blij worden met dit juweeltje

Damn Roon werkt alleen op creatures...
Dan maar heel diep gaan met Heidar, Rimewind Master of Skybind
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Hm... cast Coveted Jewel, raap drie kaarten, tap hem voor 3 mana en sacrifice hem aan Trash for Treasure om iets nuttigers terug te halen.
In principe moet je hem als combo item gebruiken. En dan is ie een stuk beter.
Eventueel in een Daretti, Scrap Savant deck met Goblin Welder om hem te kunnen blijven gebruiken kan best goed zijn.
Dan heb je een Ancestral Recall + Black Lotus effect elke beurt.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
offspring
5 jaren geleden
Of je speelt de jewel in een deck met unblockable critters zoals Invisible Stalker, en je garandeert dat je er zelf meer voordeel uit kunt halen dan je tegenstander. Dan is het voordeel voor je tegenstander(s) er nog steeds, maar je breekt wel de balans.
MagnusMagicus
5 jaren geleden














Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top