Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOM] Dominaria

LeKrutes
6 jaren geleden
Die thraxos echt vet voor mijn Contruct tribal deck.
Blasty
6 jaren geleden
@Magnus: Je kan een nieuwe Vanilla power/tougness toevoegen aan de lijst! Yargle!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Is die lijst nog ergens?
MarcelN
6 jaren geleden
Markov... ja hoor...
Voldaren... oke...
Stromkirk... ja oke...
Falkenrath... vooruit...
Legion of Dusk... gek zeg.. maar goed...
Die dingens in C17... mja...

Maar Sengir is ZWART!!! Poffedikkie.. de enige bastille in het MtG vampire universum die nog dapper weerstand bood tegen en/of .. En nu dit... Ik heb zojuist mijn flavorpees verrekt...

Oke.. z'n eerste ability is natuurlijk uber Sengir, maar waarom moet ie zichzelf nou weer zo enablen met .. Had 'm goedkoper gemaakt en had 'm nog een andere ability als Fear of Lifelink gegeven, waardoor ie blijft.. Sure.. voor EDH is dit nu weer aanlokkelijker met z'n 2 kleurtjes maar hè! Ik vind 't toch jammer..

Verder wel een leuk kaartje, maar geen dikke vette tofferik..
 bijgewerkt door MarcelN 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Ik verwacht ook nog steeds een reprint van Sengir Vampire op uncommon.

Als ze Serra Angel doen, dan moet Sengir Vampire ook wel weer, toch?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik heb alle witte, blauwe en zwarte kaarten toegevoegd. De rest volgt denk ik pas morgen, sorry
MagnusMagicus
6 jaren geleden
De hele Bazaar of Magic Dominaria spoiler is compleet en staat online! Prijzen en voorraad volgen snel, maar leef je uit op het commentaar

En de decklijsten van de Planeswalker Deck Dominaria decks zijn bekend:



En alle tokens staan nu ook online!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik weet niet meer of het al bekend was, of dat ik het gewoon vergeten was, maar op de Prerelease krijg je twee promo's in je Prerelease pack!

De ene is een foil date stamped rare of mythic uit de set en de andere is een foil date stamped legendary creature uit de set!
Gijsneus
6 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik weet niet meer of het al bekend was, of dat ik het gewoon vergeten was, maar op de Prerelease krijg je twee promo's in je Prerelease pack!

De ene is een foil date stamped rare of mythic uit de set en de andere is een foil date stamped legendary creature uit de set!


Leuk! Meer foils, meer rares, meer legendary!
 bijgewerkt door Gijsneus 6 jaren geleden (Stomme emoticons :) )
MagnusMagicus
6 jaren geleden
En om aan die coole foils te komen hoef je alleen maar een hele gave en gezellig dag te hebben!

Kom meedoen aan de Bazaar of Magic Dominaria Prerelease! We hebben 6 toernooien voor jullie komend weekend, dus opties genoeg! We spelen op zaterdag in Delft om elf uur en half zes (check tijden en details in het topic) en op zondag in Delft ook om elf en half zes, en tegelijkertijd ook in Leiden om elf uur en half zeven!

Ben je een ervaren rot en speel je al lang? Dan is Dominaria supertof en nostalgisch! Ben je een paar jaar geleden? Dan ken je vast wel wat lore en kun je je daar nu in verdiepen (en wellicht een mooie start maken met een Commander deck ). En ben je net gestart? Doe dan vooral ook mee! Het is gezellig, niet competitief, geschikt voor onervaren spelers en dan ook heel leerzaam!
Blasty
6 jaren geleden
Wat vet voor de promo verzamelaars als ik en TheWoodcutter

De Legendary promo kan trouwens alles zijn, niet per se een creature, las ik.
 bijgewerkt door Blasty 6 jaren geleden
Amanda
6 jaren geleden
En dan hoeft het zeker ook geen rare te zijn? Met al die uncommon legendary creatures?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik had ergens begrepen dat die tweede promo wel altijd een legendary creature is (en dat die dus ook uncommon kan zijn ja), maar ik weet het allemaal niet zeker.
thewoodcutter
6 jaren geleden
Quote:
54 minuten geleden
Wat vet voor de promo verzamelaars als ik en TheWoodcutter

De Legendary promo kan trouwens alles zijn, niet per se een creature, las ik.

Correct, het betekent deze keer 90 promo's (de uncommon legendaries, 22 stuks, komen er dus bij: deze uncommons zitten altijd in het legendary promo slot). De rare en mythic legendaries kunnen theoretisch in beide slots op duiken (er zijn youtube filmpjes van mensen die 2 legendary rares openen).
Dordledum
6 jaren geleden
Op de Wizards website staat:

1 Randomized date-stamped foil legendary card
1 Randomized date-stamped premium promo card

De ene is foil en de andere premium?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
LOL, foil = premium, beetje dom van ze om twee termen te gebruiken

Maar goed, een legendary dus, niet perse een legendary creature.
Dordledum
6 jaren geleden
had ik wel eens eerder meegekregen. Niemand buiten Wizards zegt premium toch?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Volgens mij niet nee
MagnusMagicus
6 jaren geleden
https://twitter.com/wizards_magic/status/987046932328656897?s=19

Het is dus toch een rare/mythic uit de set en een legendary creature als promo's!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top