Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOTP] Duels of the Planeswalkers 2013

kv83
11 jaren geleden
Hij pauzeert trouwens niet als je niets te spelen hebt, behalve als je de optie dat je priority wil houden aanzet. Heel irritant, want postcombat wil je soms nog wat instants spelen (zoals een kaart pakken) om wellicht toch nog je landdrop te krijgen.
Thorsten
11 jaren geleden
Heeft BoM nog de booster voor de PC en Andriod versie?
Nijntje
11 jaren geleden
DOTP 2013 start niet deel 447: na een aantal weken heen en weer mailen met wizards en hasbro, ontelbare oplossingen geprobeerd te hebben weigert het spel nog steeds om op te starten. Steeds weer diezelfde melding. In mijn laatste email contact hebben ze wel een voucher toegevoegd zodat ik mijn promotional booster kon ophalen en zo`n intropackje m13. Dat heb ik dan wel voor elkaar gekregen. Pfft. Ik weet een ding zeker: ik download noooooit meer een game. Waar dan ook. Wat een gedoe zeg.
kv83
11 jaren geleden
je bent anders de enige die er last van heeft, nijntje
ebonpraetor
11 jaren geleden
Dat maakt het nog vervelender, zou ik zo denken...
kv83
11 jaren geleden
Dat snap ik, maar om nooit meer een game te downloaden vind ik wat ver gaan. Ik denk namelijk dat je over een paar jaar geen optie meer hebt

Trouwens zou je waarschijnlijk dezelfde problemen hebben als je de game gekocht had in de winkel
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Darkgizmo
11 jaren geleden
Wss niet, want hij weigert 1 cache bestand te downloaden, maar welke dat is heb ik geen idee. Alleen dat is blijkbaar vrij lastig te begrijpen bij de mensen van Steam/Hasbro
derooy89
11 jaren geleden
Spelen er mensen op de iPad ook online?? Zoek wel uitdagers game name derooy89
Nijntje
11 jaren geleden
DOTP 2013 start niet deel 512: dit is echt gaaf. Na al mijn mailtjes naar wizards en steam en nog geen werkend spel heeft Wizards besloten me tegemoet te komen met het zenden van magic kaarten. Supercool!!
Rody
11 jaren geleden
Ik heb DOTP2013 op de PS3. Als iemand wilt spelen voeg me dan maar toe, mijn psn naam is hetzelfde als hier: Rodyzor.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Quote:
Nijntje 21-07-2012 om 14:52
DOTP 2013 start niet deel 512: dit is echt gaaf. Na al mijn mailtjes naar wizards en steam en nog geen werkend spel heeft Wizards besloten me tegemoet te komen met het zenden van magic kaarten. Supercool!!


Dat is wel erg netjes! Ben benieuwd wat .
Cas146
11 jaren geleden
Cool! Hebben ze gezegd welke?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Er is vandaag aangekondigd in deze Arcana dat er een expansion gaat komen voor Duels of the Planeswalkers 2013!

Quote:
Have you been playing Duels of the Planeswalkers 2013? It's fun, right? And are you curious about whether there will be an expansion later this summer? Maybe one where you get to play more multicolore decks? There will be! And here's the rest of the information you seek:

In the Duels of the Planeswalkers 2013 Expansion enjoy five additional playable decks whose colors correspond to the guilds in Return to Ravnica and additional elements including five more puzzling challenges and ten added single-player campaign levels. Put your spell-slinging skills to the test and try to defeat the guilds to unlock these new decks!

Five additional playable decks: Take on your opponents with two-color decks that correspond to the Azorius, Golgari, Izzet, Rakdos, and Selesnya guilds.
More Campaign levels: The expansion adds on five single-player campaign levels and five single-player revenge campaign levels.
Five additional challenges: Added puzzles for you to solve.
Plus even more: Additional persona portraits, achievements and trophies to unlock, and more!
derooy89
11 jaren geleden
juist!! en wanneer is deze update mogelijk?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Quote uit mijn quote:
Quote:
later this summer
Victorvndoom
11 jaren geleden
cool kijk er naar uit victorvondoom op steam wie met mij wilt spelen (moet je mijn steam id hebben of mijn dotp id hebben ?) heb de eerste puzzel nog niet kunnen oplossen

ik weet niet of het mag hier maar wizards heeft een thread geplaatste met mensen met problemen
link
 bijgewerkt door Ralf 11 jaren geleden
derooy89
11 jaren geleden
late this summer, weer zoon lekker ruim begrip xD...
Victorvndoom
11 jaren geleden
waarschijnlijk op het moment dat mijn geld op is
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 01-08-2012 om 11:31
waarschijnlijk op het moment dat mijn geld op is


is dat niet altijd zo?
derooy89
11 jaren geleden
Hoe kan je geld op zijn?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top