Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ELD] Throne of Eldraine

nederland439
4 jaren geleden
De brawl decks kun je nu al spelen op Arena
Saint
4 jaren geleden
Mooi filmpje.

Garruk Cookiecutter confirmed!
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
De brawl decks kun je nu al spelen op Arena
Quote:
11 uren geleden
Briljant filmpje

Enne, je kunt op MTG Arena nu met de Throne of Eldraine Brawl decks spelen, en het is cool!


is dat niet hetzelfde?
Morph
4 jaren geleden
Zijn wel heel veel kaarten bekend inmiddels, enkele opvallende:

De magische woorden Draw a card, en artifact op 1 kaart:



De term Commander op een kaart uit een niet-commander-set:



Knights worden een tribe:



Flavor-win:
bartist
4 jaren geleden
m'n Arena artifact brew word blij van die draak.

Wel een vraagje... Zijn de kaarten die alleen in brawl-producten zitten wel standard speelbaar? Dus zou ik de Tome of legends met standard-proliferate in een arena-deckje kunnen spelen?
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
40 minuten geleden
m'n Arena artifact brew word blij van die draak.

Wel een vraagje... Zijn de kaarten die alleen in brawl-producten zitten wel standard speelbaar? Dus zou ik de Tome of legends met standard-proliferate in een arena-deckje kunnen spelen?

Ja zijn standaard legal. Anders mag je ze niet in brawl spelen
bartist
4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
??? ik snap m niet
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
derooy89
4 jaren geleden
Hij bedoeld. Er zullen wat uitzonderingen zijn. Zover ik begreep mogen de commanders niet in standaard. Even als de mana rock en command tower. Maar dat weet ik dus niet zeker.
kolonelnick
4 jaren geleden
Alle kaarten in de brawl decks zijn standard legal, niet elke kaart zal even nuttig zijn (zoals de kaarten die verwijzen naar een commander)
burtyoungsters
4 jaren geleden
Die brawl decks zijn geweldig!!!
Rody
4 jaren geleden
Klopt helemaal, alle kaarten zijn Standard legal. Een Command Tower mag je best in je standard deck spelen maar produceert dan geen mana omdat je geen commander hebt. De legendary creatures mag je ook in je standard deck spelen.
Rody
4 jaren geleden
Het Magic Weekend is dit keer met Brawl! Kom dus gezellig brawlen op zaterdag 26 oktober. Speel je met een onaangepast Throne of Eldraine brawl deck gekocht bij Bazaar of Magic? Dan krijg je 50% korting op de entree van het event.
Dordledum
4 jaren geleden
Ik vind het nog steeds een beetje vaag welke kaarten nu (naast de arcane signets en de commanders) specifiek voor de brawl decks zijn en niet in de reguliere boosters terugkomen, is daar een overzicht van?
Luc
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik vind het nog steeds een beetje vaag welke kaarten nu (naast de arcane signets en de commanders) specifiek voor de brawl decks zijn en niet in de reguliere boosters terugkomen, is daar een overzicht van?


Daar heb ik ook nog moeite mee ja, de mythic spoiler site maak hier wel duidelijke scheiding tussen.
farden10
4 jaren geleden
In de Card image gallery op de website van wizards staat aangegeven welke kaarten alleen in de brawl decks voor komen. De brawl kaarten staan onderaan.
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-image-gallery/throne-eldraine

Edit: Oeps, bartist had gelijk. Eerste keer dat ik een link deel en had niet helemaal goed gekeken. Nu zou het wel moeten werken.
 bijgewerkt door farden10 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Mmm... link werkt niet op mijn telefoon.
bartist
4 jaren geleden
farden heeft per ongeluk de example-website laten staan bij het maken van de link.
Deze hoort als het goed is wel te werken.
MagnusMagicus
4 jaren geleden


De Bazaar spoiler komt er ook snel aan, maar nog even geduld
Luc
4 jaren geleden
Dit is wel een hele vette counter
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top