Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

FNM Promo Token

kv83
12 jaren geleden
Op 6 april 2012 krijgen alle deelnemers op de FNM de volgende promo:


De Human-kant

De Wolf-kant



Dit is een non-foil token, met aan beide kanten een token-afbeelding.

Quote:
The moon is very important in Innistrad Block, and on Innistrad-the-plane. The place is teeming with werewolves, for one thing. And cards such as Moon Heron and Full Moon's Rise call it out explicitly.

We bring this up because in the real world, April 6, 2012 is a full moon. And it's a Friday. And what could be more thematic than playing Innistrad Block cards at Friday Night Magic under a full moon?

To help answer that question, Wizards of the Coast has sent out the first Double-Faced Token. One side's a 1/1 Human, and the other side is a 2/2 Wolf. Neither side is foil. While supplies last, they'll be given out to everyone who plays Friday Night Magic on April 6, 2012. And of course, the regular Friday Night Magic promo card for April will be there too.


Bron: Wizards Arcana
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Jeff
12 jaren geleden
Bah, je bent me net voor! Vroeg me ook al af waarom, er zijn toch geen kaarten die de token kunnen maken? Dacht zelfs dat tokens expliciet niet konden transformen. Lijkt me gewoon een gimmick... Desalniettemin weet ik al wel dat ik er bij ben volgende week
kv83
12 jaren geleden
Me too. I'm a sucker voor promo's

Edit: Heh, Sporecap Spider anyone?
 bijgewerkt door kv83 12 jaren geleden
Eclavyrr
12 jaren geleden
WANT WANT WANT!
Tamar
12 jaren geleden
Dat is zo cool! Die human is cool, vind de wolf niet echt bijzonder maar dat zal wel zijn omdat ik geen wolf tokens maak en ik nooit echt naar wolf tokens heb gekeken xD.
ebonpraetor
12 jaren geleden
De wolf is vergeleken met de huidige wolf-tokens ook echt wel een verbetering.

Voor de volle maan: had het niet een weerwolf token moeten zijn? Nu slaan ze de plank mis.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Nee, want er zijn geen kaarten die werewolf tokens maken, wel kaarten die Wolf token maken, zoals Mayor of Avabruck.
ebonpraetor
12 jaren geleden
@Magnus: dat weet ik. Maar in Avacyn restored komt dat goed , en zijn ze er eindelijk.
kv83
12 jaren geleden
Dan weet je meer dan de rest van ons. Weerwolf tokens ljikt me sterk namelijk
whiskykid
12 jaren geleden
erg vet
Saphie
12 jaren geleden
Kewl! geen idee wat ik er mee moet, maar wel leuk ^^
MB070
12 jaren geleden
Gaaf, ik ben er 6 april waarschijnlijk bij.
magu
12 jaren geleden
alle tokens moeten 2 kanten hebben! vergeet de reclame op de achterkant, halveer de omvang van mn tokendoos
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Gaat niet gebeuren, MaRo had uitgelegd dat het veel nut had omdat het een van de weinige manieren is om een groot aantal spelers te bereiken met reclame .
Fjaulnir
12 jaren geleden
Quote:
Saphie 28-03-2012 om 14:57
Kewl! geen idee wat ik er mee moet, maar wel leuk ^^


Maak een human wolf token deck?
ebonpraetor
12 jaren geleden
Staat er reclame op tokens: ik kan het niet vinden?!


Misschien moet ik eens een keertje naar de achterkant kijken?
magu
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 29-03-2012 om 21:38
Gaat niet gebeuren, MaRo had uitgelegd dat het veel nut had omdat het een van de weinige manieren is om een groot aantal spelers te bereiken met reclame .


Niet dat veel mensen de moeite doen om die kaartjes te lezen, zeker niet nadat je die voor de 500e keer voor je neus hebt
MagnusMagicus
12 jaren geleden
De mensen die jij kent (waarschijnlijk waarvan veel actief zijn in Magic), die lezen die dingen niet en die zien er 500. Maar er zijn ontzettend veel spelers die alleen een klein groepje hebben en daarmee spelen. Die bereik je domweg niet met 'gewone' reclame. Daar is de reclame op de achterkant van de tokens voor.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 18 posts
  • Laatste post MagnusMagicus 12 jaren geleden
  • Gemaakt door kv83 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top