Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[FVR] From the Vault: Realms

Zoockey
11 jaren geleden
Zijn wel veel leuke kaarten!
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Jan en/of Ralf, kunnen jullie al iets zeggen over de retailprijs van deze box? Ligt dat er nog aan hoeveel jullie er krijgen? De adviesprijs van Wizards was 35 euro zag ik, maar ik weet niet of dat een realistische prijs is...
kv83
11 jaren geleden
Niet voor BoM spreken, maar de meeste winkeliers gebruiken deze als prijzen voor toernooien (met een hogere inschrijfprijs) of verkopen deze voor meer. Elke winkel krijgt er maar 2~3.

Dus ga er maar van uit dat je deze niet voor 35 euro kan oppikken
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Ralf
11 jaren geleden
We krijgen er inderdaad ontzettend weinig en gezien de inhoud zal de prijs dan ook vrij fors zijn.

Ik kan alvast verklappen dat we er over twee weken eentje weg gaan geven aan de winnaar van een Standard FNM met 32 deelnemers! Je kunt vrijdagavond 31 augustus alvast met hoofdletters in je agenda noteren!
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Net m'n standard deck gesloopt! Ach, dat zou het toch niet kunnen winnen ...
kv83
11 jaren geleden
Opvallend trouwens; de previewcard is dus daadwerkelijk verplaatst van de FTV naar Duel Deck
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
Ralf 17-08-2012 om 11:38
We krijgen er inderdaad ontzettend weinig en gezien de inhoud zal de prijs dan ook vrij fors zijn.

Ik kan alvast verklappen dat we er over twee weken eentje weg gaan geven aan de winnaar van een Standard FNM met 32 deelnemers! Je kunt vrijdagavond 31 augustus alvast met hoofdletters in je agenda noteren!


Wow! Dibs op inschrijven vast!

FTV dingen zou ik zelf namelijk nooit kopen... Alleen maar winnen ^^ (FTV: Relics heb ik gewonnen destijds... en verkocht aan BoM)
kv83
11 jaren geleden
Oh, als we zo gaan inschrijven

Quote:
Wow! Dibs op inschrijven vast!
Fjaulnir
11 jaren geleden
Op het internet zie ik hem momenteel voor 75 euro. Daar komen natuurlijk nog wel verzendkosten bij en dan zit je al gauw aan 100

Om vreemde redenen zijn het vooral Spanjaarden die hem aanbieden
 bijgewerkt door Fjaulnir 11 jaren geleden
bazmagicmarty
11 jaren geleden
is de unboxing al geplaatst? Zo niet, here you go:
http://www.youtube.com/watch?v=B-ql42F42bY
Darkgizmo
11 jaren geleden
Hebben hebben hebben xD
Nijntje
11 jaren geleden
Nice movie!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Alle kaarten van From the Vault: Realms staan op de site en zijn te koop!
Eclavyrr
11 jaren geleden
yuy! even mijn decks gaan aanpassen
Rody
11 jaren geleden
150 euro voor een compleet setje. Ai ai ai.
Thorvik
11 jaren geleden
ja echt he maar ik vindt er eigenlijk maar 2-3 leuk dus dan bespaar je wel
ebonpraetor
11 jaren geleden
Ben helemaal blij: hij is binnen en nog tegen een goede prijs ook!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top