Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[HOU] Hour of Devastation

Skywise
7 jaren geleden
De tweede set van het Amonkhet block

http://magic.wizards.com/en/content/hour-devastation-info

Set Name: Hour of Devastation
Block: Set 2 of 2 in the Amonkhet Block
Number of Cards: 184
Prerelease Events: July 8-9, 2017
Release Date: July 14, 2017
Launch Weekend: July 14-16, 2017
Game Day: August 5-6, 2017
Magic Online Prerelease Events: July 21, 2017
Magic Online Release Date: July 24, 2017
Pro Tour Date: July 28-30, 2017
Official Three-Letter Code: HOU
Twitter Hashtag: #MTGHOU
Languages Available: English, Chinese Simplified, Chinese Traditional, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Spanish
RadioDragon
7 jaren geleden
goed nieuws voor hours of devastation

FinlayDaG33k
7 jaren geleden
ik wacht wel eerst ff af hoe Amonkhet valt
Skywise
7 jaren geleden
Quote:
RadioDragon 07-04-2017 om 20:43
goed nieuws voor hours of devastation




YES! Eindelijk! Ben die Gatewatch zo ontzettend zat, en ik ben daar duidelijk niet alleen in. Mooi dat Wizards open staat voor kritiek en feedback serieus neemt
alan84
7 jaren geleden
Qua story moet ik best vaak lachen om de gatewatch daar vink ze wel leuk. Maar om nou in elke set weer een paar verschillende gatewatch leden als pw kaarten te hebben vink wat minder dus hopelijk blijven ze wel over en vanuit ze schrijven maar geven ze ze een stuk minder kaarten.
Blizzardfox
7 jaren geleden
De set Amonkhet is er nog niet eens in onthuld en de volgende set is nu al ten spraken haha...

Je moet nog even wachten wil je de kaartjes zien uit het vervolg set, ben wel benieuwd ^^ heb zo'n gevoel dat een Hell of een set gaat worden idk.. why maar toch.
 bijgewerkt door Blizzardfox 7 jaren geleden
Skywise
7 jaren geleden
Voor wie nog twijfelt over de aanwezigheid van Nicol Bolas in Hour of Devestation, Wizards heeft gisteren de productpagina geupdate met het setlogo:


Opvallend trouwens hoe snel HOU volgt op AKH, krappe drie maandjes!
AncientOne
7 jaren geleden
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
TheRobinros
7 jaren geleden
ME LIKES ENDGAME

Ik HOU nu al van deze set
Waus
7 jaren geleden
Nicol Bolas, Final Boss
Legendary Planeswalker that can be used as your Commander.
 bijgewerkt door Waus 7 jaren geleden
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Ik duim voor cumulative upkeep!
derooy89
7 jaren geleden
Ik denk. Ik hoop. Eerder. Nico b. Rood zwart blauw. Legendary dragon God creature. En dan abbility activeren met wit groen? XD et moment dat ik het typ. Het eigenlijk al onmogelijk vinden. Maaar alsnog
RadioDragon
7 jaren geleden
art voor hou:

hallowman3
7 jaren geleden
De steen van nicol bolas zn hoofd (die in zn hoorns) staat exact voor de zon, is een zon's verduistering misschien de opkomst van bolas? Of is het juist dat hij de hele planeet bevriest en daarmee de wereld 'reset' (als we toch al over devastation spreken)

Edit: Dat zou pas een Oblivion Stone in zn hoofd zijn.
 bijgewerkt door hallowman3 7 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
3 spoilers (direct links werken niet echt) op magicspoiler.com:

Samut the Tested

Nicol Bolas, God-Pharoah

Bontus' Last Reckoning

Nicol Bolas is ziek sterk - fake?
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
hallowman3
6 jaren geleden
Hij is alleen wel fake, kaart nummer staat uit 199, er zitten maar 184 kaarten in de set.
Dordledum
6 jaren geleden
Planeswalker Decks meegerekend misschien?
hallowman3
6 jaren geleden
Het zou kunnen, nicol bolas ziet er wel smerig uit. Ik weet niet van welke ik meer fan zou zijn, deze of de oude.

Edit: Z'n -12 klinkt een beetje als 'you win the game'

Edit 2: Iemand heeft ze gezien op de standard showdown site, vraag me af hoeveel er van waar is.
 bijgewerkt door hallowman3 6 jaren geleden
kolonelnick
6 jaren geleden
Bolas + marvel = people stop playing standard. Marvel is al een achterlijk dominant deck op het moment en met bolas erbij wordt het al helemaal ziek. hij is verder wel heel cool en ik ga hem denk ik zeker in commander spelen.

Also als fan van alles gruul moet ik sammut hebben natuurlijk.
Skywise
6 jaren geleden
Het lijkt er vooralsnog wel op dat ze echt zijn, maar de kaartnummers zijn nog een factor van twijfel... Wellicht dat Wizards daar iets in gewijzigd heeft of dat dit slechts testexemplaren zijn (zonder de accurate nummering).

Having said that, ik vind beide designs ook niet echt spannend. Samut met name valt me vies tegen, zeker voor een Planeswalker. Hoe zwak moet de Planeswalker deck versie dan wel niet zijn?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top