Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M15] Hunt Bigger Game

MagnusMagicus
9 jaren geleden
Nice! Wie heeft er nog meer gave kaarten geopend?


En voor de liefhebbers: de Prerelease packs van M15 zijn nu ook te koop!

Prerelease Pack Magic 2015
Prerelease Pack Magic 2015: Black
Prerelease Pack Magic 2015: Blue
Prerelease Pack Magic 2015: Green
Prerelease Pack Magic 2015: Red
Prerelease Pack Magic 2015: White
fullmoonie
9 jaren geleden
Ik had er op zich ook wel een paar, maar helaas paste die niet in mijn prerelease deck. Had een Urborg, Tomb of Yawgmoth, The Chain Veil, Perilous Vault, Preeminent Captain, Shield of the Avatar. Helaas de Veil en Urborg niet kunnen spelen omdat ik geen planeswalker had en een beroerde zwarte pool. Maar heb de rest toch in een wit-blauw half soldier deck kunnen stoppen. Het deck miste alleen veel power en moest hij het hebben van de early game. Daar kwam ik vaak net te kort, waardoor ik uiteindelijk 1-3 ben gegaan..
 bijgewerkt door fullmoonie 9 jaren geleden
Thomasvdk
9 jaren geleden
Nu dat m15 vrijdag uit komt heb ik even een vraag. Welke sets vallen nu onder standart??? Is het alles vanaf m13??? Dus m13 niet meer?????
 bijgewerkt door Thomasvdk 9 jaren geleden
fullmoonie
9 jaren geleden
Tot aan Khans uitkomt is m14 m15 rtr block en ths block standard. Vanaf Khans vervalt het rtr block en m14
Mats17
9 jaren geleden
@Jeff De interactie tussen First Response en Cruel Sadist is er zeker eentje om te onthouden! Ik ontdekte dat hij ook nog eens met de painlands in M15 werkt! Zeker niet een te onderschatte kaart dus!
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 16-07-2014 om 20:29
Nu dat m15 vrijdag uit komt heb ik even een vraag. Welke sets vallen nu onder standart??? Is het alles vanaf m13??? Dus m13 niet meer?????


Standard is altijd de laatste twee blocks (momenteel dus Return to Ravnica block en Theros block). In principe is de laatste Core Set de enige legale in Standard, maar een Core Set wordt legaal in juli, maar de vorige roteert pas uit in oktober (op het zelfde moment dat er ook een nieuwe block inroteert en een oud block uitroteert). Dus van nu tot eind september zijn zowel M14 als M15 legaal.

Dus nu is het Return to Ravnica, Gatecrash, Dragon's Maze, Theros, Born of the Gods, Journey into Nyx, M14 en M15.

In oktober roteren Return to Ravnica, Gatecrash, Dragon's Maze en M14 uit en tegelijkertijd roteert Khans of Tarkir in.
Ralf
9 jaren geleden
Morgen is het eindelijk zover: de officiële lancering van Magic 2015! Tot vanavond 23:59 kun je profiteren van onze voorverkoopaanbiedingen! Je maakt bij je bestelling dan kans op 1 van de 50 fantastische Magic 2015 prijzen, waaronder Fat Packs, Intro Packs, Boosters, Sleeves en Deckboxen!

Magic 2015 producten
Magic 2015 kaarten

Veel plezier met Magic 2015!
LegoRobster
9 jaren geleden
Plezier heb ik er zeker al mee gehad! Beste prerelease resultaat tot nu toe, waaruit aardig wat kaart value volgde
Eens kijken of er nog een bonus prijs uit m'n bestelling komt rollen, dat zou het helemaal perfect maken!
Waus
9 jaren geleden





 bijgewerkt door Waus 9 jaren geleden
LegoRobster
9 jaren geleden
Ik vind de art van deze promo's nou niet bepaald mooi... De vorige vond ik veel beter.
AncientOne
9 jaren geleden
Die zwarte promo's zijn van de San Diego Comic-Con 2014...
Weer zo'n eenmalig event in Amerika...
 bijgewerkt door AncientOne 9 jaren geleden
Waus
9 jaren geleden
SDCC Promo's... San Diego Comic Con denk ik zo
 bijgewerkt door Waus 9 jaren geleden
Twigwalker
9 jaren geleden
Net 3 booster battle gedaan met SerraAngel22 uit 6 boosters het volgende gekomen:

Booster 1 & 2:
Waste Not
Ob Nixilis, Unshackled

Booster 3 & 4:
Jace, the Living Guildpact
Soul of Zendikar
Genesis Hydra

Booster 5 & 6:
Ajani Steadfast
The Chain Veil
Seraph of the Masses

Niet verkeerd al zeg ik het zelf
beany
9 jaren geleden
zeker niet
Rickyhiky
9 jaren geleden
was echt waar! echt super gaaf! en ajani kwam ook nog eens uit de ajani booster! was echt nice
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Dat ziet er wel cool uit! Andere mensen nog megapulls gedaan? Mijn beste kaart na 10 boosters is een Chandra, Pyromaster en een Life's Legacy .
kolonelnick
9 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 26-07-2014 om 18:39
Dat ziet er wel cool uit! Andere mensen nog megapulls gedaan? Mijn beste kaart na 10 boosters is een Chandra, Pyromaster en een Life's Legacy .


ik had na 10 boosters ook een Chandra, Pyromaster verder een paar 2-3 euro rares waaronder Hornet Nest , Hornet Queen , Kurkesh, Onakke Ancient en Chief Engineer
 bijgewerkt door kolonelnick 9 jaren geleden
NederNakkeR
9 jaren geleden
gisteren 6 boosters gehaald,

2x Urborg, Tomb of Yawgmoth
Waste Not
Chord of Calling
Soul of Innistrad
Caves of Koilos


dat is toch niet heel erg
MagnusMagicus
9 jaren geleden
You lucky bastard . Gaaf hoor!
Farone
9 jaren geleden
2 boosters gehaald:
Garruk, Apex Predator
Life's Legacy

al betere kaarten bijna dan mn boosterbox die ik had
 bijgewerkt door Farone 9 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top