Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MED] Modern Event Deck

MagnusMagicus
10 jaren geleden

Your power is here. Your time is now.


Modern Event Deck: March of the Multitudes

Get started with the deep-strategy Modern format in style! Draw on rare, high-powered Magic cards from past sets with this tightly constructed 60-card deck. Also includes a 15-card sideboard, strategy guide, Spindown life counter, 80 exclusive card sleeves, 5 double-sided tokens, and a deck box.

We are excited to introduce a new deck product to support the Modern format. This is meant to be in-line with the Event Decks we have released for specific sets except this is not set-specific and is for Modern rather than for Standard.



Deck Design and Deck Development: Ben Hayes
Languages Available: English
Release data: May 30, 2014
MSRP: $74.99

Bron: Wizards Arcana
LegoRobster
10 jaren geleden
Nice!
Toch ook leuk om te zien dat ze de moeite doen om de bijbehorende tokens erbij te doen.
Eclavyrr
10 jaren geleden
Vraag me af welk deck we kunnen verwachten.
Ik vind dit wel interessant, de meeste modern kaarten zijn goed speelbaar in elk legaal formaat
Krabbel
10 jaren geleden
oeh, gaaf! toch een wat makkelijkere manier om Modern in te stappen
Farone
10 jaren geleden
double-sided tokens, nice Ik houd altijd wel van token, wel leuk lijkt me dit, zoals Krabbel al zei, een mooie manier om in te stappen
Thije
10 jaren geleden
Zin in!
Farone
10 jaren geleden
30 mei 2014 pas alleen, had ik nog gezien, lang wachten...
BjornK
10 jaren geleden
Oh, kan leuk zijn, even goed in de gaten houden.
Tr1ppl3B
10 jaren geleden
Misschien dat ik dan ook in het Modern gebeuren instap. Ben benieuwd hoe het deck er uit gaat zien.
AncientOne
10 jaren geleden
Ben ik dan de enige die schrok van de adviesprijs?
LegoRobster
10 jaren geleden
Een beetje competatief modern deck is nu eenmaal niet goedkoop
Bargok
10 jaren geleden
Leuk, een goede methode op elke fetch in een beperkte opgave een reprint te geven als je het mij vraagt. Daarnaast zal het de prijs van uncommon's ook weer drukken.
Stealth
10 jaren geleden
Lijkt me toch vrij zeker dat hier geen fetchland in zit, anders is die prijs wel heel laag. Ik denk dat het een deck zoals Soul Sisters of GR aggro (zonder Goyfs) betreft.
Eclavyrr
10 jaren geleden
Soul sisters lijkt me gezien de tokens wel kunnen.
Ik weet niet welke modern decks veel tokens produceren buiten dit deck om.
LeKrutes
10 jaren geleden
Zo dat is inderdaad best prijzig.
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Hmm, zou het 1 deck zijn? Want dan wordt de markt wel flooded met één bepaald deck. Ik vind de prijs alles meevallen... ik denk dat met alleen de manabase je dat bedrag er al uit hebt...
LegoRobster
10 jaren geleden
Waarschijnlijk is dit de eerste van een reeks Modern Event Decks?
Met standard heb ik nou ook niet echt het idee dat de Event Decks flooden, maar daar zijn er ondertussen natuurlijk ook al aardig wat van.
 bijgewerkt door LegoRobster 10 jaren geleden
Ewoud
10 jaren geleden
Ziet er interessant uit, al verwacht ik dat de prijs ruim meer gaat worden dan de MSRP van 75 dollar.
Skywise
10 jaren geleden
Quote:
AncientOne 09-01-2014 om 11:37
Ben ik dan de enige die schrok van de adviesprijs?


Nee, zeker niet

Ik vind het concept erg tof, leuke ondersteuning voor Modern. Maar die prijs is wel echt heel erg hoog. Ik zou het er niet voor over hebben in ieder geval.
Sterker nog, dit is typisch zo'n product wat straks qua inhoud de MSRP ruim overstijgt wat hem dus veel duurder dan 75,- gaat maken. Gebeurt met andere producten als de Event Decks, Commander Decks etc etc ook vaak. Ik ben benieuwd.....
Sars
10 jaren geleden
Card sleeves en een deck box. Ben benieuwd of het past.
Verder heb ik geen idee wat ik hiervan moet verwachten, zeker gezien de prijs. Ben wel heel erg nieuwsgierig
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top