Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mystery Boosters

Rody
4 jaren geleden
De exacte datum is niet bekend maar de indicatie is maart 2020. Nog even geduld helaas
Dordledum
4 jaren geleden
Cool product, ik snap eindelijk wat ze bedoelen.
thewoodcutter
4 jaren geleden
Voor de liefhebbers, is er op https://draftsim.com/draft.php?mode=Draft_MYS de mogelijkheid om te oefenen...
BluezamX
4 jaren geleden
Ik neem aan van niet, maar is er een kans dat deze pareltjes voor maart al bij de Bazaar gebruikt worden op een event?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Niet echt, want de Convention editie is voor....conventies

De twee versies zijn ook verschillend. In de Convention boosters zit een playtest kaart. In de Store boosters zit geen playtest kaart, maar een foil. Die foil is niet een van de 1600 kaarten die in de set zitten, maar een aparte lijst van 121 kaarten, allemaal interessante reprints (voor zover ik begrepen heb).
BluezamX
4 jaren geleden
Helaas, dus toch. Dan maar geduldig afwachten tot het release event
Dordledum
4 jaren geleden
Ik heb liever een fancy foil, dan een raar kaartje wat ik verder nooit gebruik, top!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat was exact de reden dat de Convention boosters dat 'rare kaartje' hebben, want de mensen die daarheen gaan, die zijn enfranchised genoeg om dat te waarderen, maar de meeste mensen willen liever een speelbare foil . Dus die zitten in de makkelijker te verkrijgen store boosters.
Dordledum
4 jaren geleden
Ik hoop een beetje dat (in ieder geval een deel van) de special foils kaarten zijn die eerder nooit als foil beschikbaar zijn geweest.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat zou wel mooi zijn ja!
Blizzardfox
4 jaren geleden
Krijgen kaarten een nieuwe border? Dus bijvoorbeeld een Ezuri, Renegade Leader layout naar een layout met ge-update layout? Zoals bij Ezuri, Renegade Leader. (ofcourse de foiling niet meerekenen.) Of blijven de kaarten in hun originele staat met zo'n planeswalker symbol onderin?

En wat is het doel achter zo'n set? Moeilijke / Leuke collectables in een set gooien en een leuke draft ervaringen op te zetten? Of ..?
 bijgewerkt door Blizzardfox 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Originele borders en het idee is de chaos draft ervaring te repliceren.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Mooie draft ervaring, en waarschijnlijk ook om wat reprints te kunnen strooien van kaarten die ze in normale sets / constructed decks niet willen printen (ik kijk naar jou, Teferi's Protection!)
Dovin76
4 jaren geleden
Had gehoopt dat de legendaries nieuwe borders zouden krijgen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nee, het idee van een Chaos Draft is dat je met oude boosters speelt, en dat hebben ze na proberen te doen .

Er komen volgend jaar wel meerdere Commander producten uit, dus hopelijk zit je legendary creature daar dan wel tussen
Triskelion88
4 jaren geleden
Concept van chaosdrafts is leuk, ik vind alleen die playtest kaarten echt niks.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
11 minuten geleden
Concept van chaosdrafts is leuk, ik vind alleen die playtest kaarten echt niks.


Gelukkig krijgen wij die ook niet, maar mooie foils.
Dordledum
4 jaren geleden
Is er al bekend welke kaarten op het foil slot kunnen zitten?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Volgens mij nog niet.
Waus
4 jaren geleden
Het is toch de bedoeling dat we niet te weten komen welke kaarten er in deze set zitten?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 51 posts
  • Laatste post Wodi! 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top