Mystery Boosters

AncientOne
2 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Er is meer informatie beschikbaar: Elke booster bevat 2 commons/uncommons van elke kleur, 1 multciolored common/uncommon en 1 rare/mythic van na M15, een "playtest card", en een kaart van voor M15 (met oude frame).
Hier is een lijst met alle playtest kaarten die bekend zijn. Een soort un-kaarten gemixt met future sight. Die kaarten zijn niet legal in constructed formats. Alle kaarten hebben het originele set symbol, maar hebben een wit planeswalkersymbool rechts onderin.
Er zitten meer dan 1000, maar minder dan 2000 kaarten in.

Die 'playtest'-kaarten zijn reproducties. Echte playtest-kaarten zijn sticker geplakt op echte kaarten. Deze 'playtest'-kaarten zijn gedrukt alsof het een sticker op een kaart is, maar ze zijn dus als 1 geheel gedrukt:

En het planeswalker symbool op de reprints zit LINKS onderin:
 bijgewerkt door AncientOne 2 maanden geleden
SimonVanHoudt
2 maanden geleden
"The playtest cards will only be available in the Convention version of the Mystery Boosters."

Dat is wel erg jammer.
camothewolf
2 maanden geleden
Wanneer liggen ze in de winkel?
Rody
2 maanden geleden
De exacte datum is niet bekend maar de indicatie is maart 2020. Nog even geduld helaas
Dordledum
2 maanden geleden
Cool product, ik snap eindelijk wat ze bedoelen.
thewoodcutter
2 maanden geleden
Voor de liefhebbers, is er op https://draftsim.com/draft.php?mode=Draft_MYS de mogelijkheid om te oefenen...
BluezamX
2 maanden geleden
Ik neem aan van niet, maar is er een kans dat deze pareltjes voor maart al bij de Bazaar gebruikt worden op een event?
MagnusMagicus
2 maanden geleden
Niet echt, want de Convention editie is voor....conventies

De twee versies zijn ook verschillend. In de Convention boosters zit een playtest kaart. In de Store boosters zit geen playtest kaart, maar een foil. Die foil is niet een van de 1600 kaarten die in de set zitten, maar een aparte lijst van 121 kaarten, allemaal interessante reprints (voor zover ik begrepen heb).
BluezamX
2 maanden geleden
Helaas, dus toch. Dan maar geduldig afwachten tot het release event
Dordledum
2 maanden geleden
Ik heb liever een fancy foil, dan een raar kaartje wat ik verder nooit gebruik, top!
MagnusMagicus
2 maanden geleden
Dat was exact de reden dat de Convention boosters dat 'rare kaartje' hebben, want de mensen die daarheen gaan, die zijn enfranchised genoeg om dat te waarderen, maar de meeste mensen willen liever een speelbare foil . Dus die zitten in de makkelijker te verkrijgen store boosters.
Dordledum
2 maanden geleden
Ik hoop een beetje dat (in ieder geval een deel van) de special foils kaarten zijn die eerder nooit als foil beschikbaar zijn geweest.
MagnusMagicus
2 maanden geleden
Dat zou wel mooi zijn ja!
Blizzardfox
2 maanden geleden
Krijgen kaarten een nieuwe border? Dus bijvoorbeeld een Ezuri, Renegade Leader layout naar een layout met ge-update layout? Zoals bij Ezuri, Renegade Leader. (ofcourse de foiling niet meerekenen.) Of blijven de kaarten in hun originele staat met zo'n planeswalker symbol onderin?

En wat is het doel achter zo'n set? Moeilijke / Leuke collectables in een set gooien en een leuke draft ervaringen op te zetten? Of ..?
 bijgewerkt door Blizzardfox 2 maanden geleden
Dordledum
2 maanden geleden
Originele borders en het idee is de chaos draft ervaring te repliceren.
 bijgewerkt door Dordledum 2 maanden geleden
BluezamX
2 maanden geleden
Mooie draft ervaring, en waarschijnlijk ook om wat reprints te kunnen strooien van kaarten die ze in normale sets / constructed decks niet willen printen (ik kijk naar jou, Teferi's Protection!)
Dovin76
2 maanden geleden
Had gehoopt dat de legendaries nieuwe borders zouden krijgen
MagnusMagicus
2 maanden geleden
Nee, het idee van een Chaos Draft is dat je met oude boosters speelt, en dat hebben ze na proberen te doen .

Er komen volgend jaar wel meerdere Commander producten uit, dus hopelijk zit je legendary creature daar dan wel tussen
Koendert
2 maanden geleden
Concept van chaosdrafts is leuk, ik vind alleen die playtest kaarten echt niks.
Dordledum
2 maanden geleden
Quote:
11 minuten geleden
Concept van chaosdrafts is leuk, ik vind alleen die playtest kaarten echt niks.

Gelukkig krijgen wij die ook niet, maar mooie foils.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL