Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[V14] From the Vault: Annihilation

MagnusMagicus
10 jaren geleden


Beyond Destruction Looms Annihilation


Harness the savage power of fifteen of the most brutal Magic cards ever unleashed. These limited-edition, black-bordered superweapons are legal in many tournament formats. Sweep the battlefield clean with this powerful arsenal and blast the opposition into oblivion.



Contents and Details
* 15 Premium foil cards, including 6 with new art.
* An exclusive Spindown™ life counter.
* A collector's guide.
* Each card has been printed using a foil process unique to the From the Vault series.
* From the Vault: Annihilation will be available world-wide in English only, and will have an extremely limited print run.
* All cards are black bordered and tournament legal. This means that these cards are legal for use in any tournaments where the original printings are still legal.

Please use the hashtag #MTGANH for discussing this product on Twitter!





Credits
Product Concept and Development: Gavin Verhey and Jeremy Jarvis
Release data: August 22, 2014
Magic Online Release Date: August 22, 2014
MSRP: $34.99

Bron: Wizards Arcana
 bijgewerkt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
Eclavyrr
10 jaren geleden
Hm... als ik mag voorspellen wat ik zo aan kaarten verwacht...
op het plaatje:
Hurricane

verder (op de gok)
Wrath of God
Damnation
Jokulhaups
Oblivion Stone
Evacuation
Volcanic Fallout
Earthquake
Cyclonic Rift

Eerste gokje aan de hand van de nog niet gereprintte mass removal kaarten in diverse kleuren die veel play (hebben ge)zien.
Xarian
10 jaren geleden
Moet eerlijk zeggen dat ik Evacuation niet verwacht in een setje wat "Annihilation" heet... Ik bedoel, het maakt te weinig stuk . De rest zijn inderdaad hele goeie goks!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Er is natuurlijk ook nog iets anders dan mass creature removal . Ravages of War of Rolling Earthquake zou de dure kaart uit de set kunnen zijn bijvoorbeeld, al zou het met wel verbazen als ze met mass land destruction zouden gaan lopen smijten .

En je moet volgens mij Decree of Annihilation wel in de lijst hebben om je FTV fatsoenlijk "Annihiliation" te kunnen noemen .

Een andere manier om er naar te kijken is: creatures met Annihilator . Kozilek, Butcher of Truth bijvoorbeeld . Al zou Ulamog, the Infinite Gyre logischer zijn omdat die ook daadwerkelijk dingen sloopt, maar goed, die zat al in een FTV .
BrianDiks
10 jaren geleden
Gaaf! Dit is een FTV die ik zeker weten ga kopen!
Farone
10 jaren geleden
Quote:
BrianDiks 10-02-2014 om 09:20
Gaaf! Dit is een FTV die ik zeker weten ga kopen!


yup, ik ook, ben benieuwd, alhoewel augustus nog wel ver weg is
fullmoonie
10 jaren geleden
Al denk ik dat een aantal van die kaarten misschien de FTV niet halen, aangezien de MSRP (maar) 35 dollar is..
Eclavyrr
10 jaren geleden
Worldpurge zou ook een interessante toevoeging kunnen zijn.
Fjaulnir
10 jaren geleden
Quote:
fullmoonie 10-02-2014 om 11:03
Al denk ik dat een aantal van die kaarten misschien de FTV niet halen, aangezien de MSRP (maar) 35 dollar is..


Dat is met FTVs altijd zo, en in de vorige zat nochtans Jace, the Mind Sculptor

MSRP is altijd $35, maar in de praktijk kun je ze nooit kopen voor minder dan 100, 150 euro ofzoiets, soms gaan ze wel voor 200.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
@Eclavyrr: je zit wel erg in de mass bounce. Ik verwacht dat niet. Ik bedoel, de tagline is "Beyond Destruction Looms Annihilation". Dat klinkt nu niet echt als "laat ik het tijdelijk even terug in je hand stoppen" .
Eclavyrr
10 jaren geleden
Komt door te veel koffie. Stuiter stuiter stuiter.....
MarcelN
10 jaren geleden
Cataclysm,Catastrophe, Armageddon, Apocalypse misschien?

Leuke EDH box
 bijgewerkt door MarcelN 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik verwacht heel weinig mass landdestruction, omdat deze in het algemeen zeer slecht gewaardeerd worden. Apocalypse vind ik wel een mooie .
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Haha, deze lijkt me ook wel leuk. Ik verwacht ook wel een kaart als Terminate, of misschien 'gewoon' Annihilate? En deze set zonder de klassieke WoG kan ik me haast niet voorstellen. Maar lijkt me wel het kopen waard, als het een beetje redelijk geprijst is...
Waus
10 jaren geleden
Kommaar op ik wil m sowieso hebben!!
Eclavyrr
10 jaren geleden
Weet je welke erin moet? Chaos Orb!
Morph
10 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 10-02-2014 om 12:26
Weet je welke erin moet? Chaos Orb!


Die staat helaas op de Reserved List
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (linkje naar Reserved List aangepast naar interne link)
Zoockey
10 jaren geleden
ichi
10 jaren geleden
All Is Dust vind ik ook wel een mooie . Ik moest ook wel denken aan Vindicate maar ik geef de "destroy all" meer kans. Wrath of God en Damnation
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nu is een eerdere promo geen garantie dat er niet nogmaals een speciale versie komt, maar van zowel All Is Dust, Wrath of God, Damnation als Vindicate/Vindicate zijn er al promo's .

Ik verwacht zelf eigenlijk wel een Damnation, omdat die al heel lang niet geprint is en heel populair is.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top