Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[WAR] War of the Spark

Morph
5 jaren geleden
nog twee drie spoilers:



Massacre Girl is wel vet. Kun je best een goed commander deck omheen bouwen lijkt me
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Massacre Girl is episch, zeker als je wat Murder's hebt! Die Mobilized District zie ik ook wel zitten, kan nog best wel uitpakken.

Het idee van Massacre Girl is wel een beeeetje gestolen van Hearthstone though
 bijgewerkt door BluezamX 5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Oppa:



Ik begin steeds enthousiaster te worden om een Proliferate Brawl deck samen te stellen. Alleen nog hopen dat er wat moois uit de Prerelease komt...
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Timt89
5 jaren geleden
Tot wanneer tellen die preorder promoties btw?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Meestal tot de release (dat is 3 mei), maar het kan ook eerder of later stoppen. Het is mogelijk dat het aan zijn eigen succes ten onder gaat . Dus sla je slag nu het nog kan
BluezamX
5 jaren geleden
Om de dag mee af te sluiten:




Lekkere Uncommon dit!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Neoform. Een simic Eldritch Evolution. Zeker goed kaartje.

Mizzium tank. Super vette kaart.

Sage of evolution. Super sterke kaart.
n4ppy
5 jaren geleden
Haha flavour text op [k]Goblin Assailant[/k]
Skywise
5 jaren geleden
Toch nog een klein weekend spoilertje:


 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dames en heren, wat vinden jullie de gaafste tot nu toe gespoilde kaarten die in de Bazaar of Magic War of the Spark spoiler staan? Commander, Standard, Modern, Cube, maakt me niet uit . Waar lopen jullie echt warm van?
Dordledum
5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Teferi, Time Raveler samen met Time Wipe. UW zijn niet echt mijn kleuren, maar het zijn samen wel pareltjes.
TheRobinros
5 jaren geleden
Vivien, Champion of the Wilds, want creatures inflashen is leuk
En Bolas's Citadel, want Bolas's Citadel
 bijgewerkt door TheRobinros 5 jaren geleden (Verkeerde Vivien, oeps)
LeKrutes
5 jaren geleden
Die challanger troll is geen slechte kaart. Toch denk ik dat vaak Bellowing Tanglewurm beter is. Maar is zeker een goed alternatief in een goreclaw deck. Een 6/5 is zeker geen klein creature.

Denk dat ik de sages of evolution wel heel tof vind.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Dames en heren, wat vinden jullie de gaafste tot nu toe gespoilde kaarten die in de Bazaar of Magic War of the Spark spoiler staan? Commander, Standard, Modern, Cube, maakt me niet uit . Waar lopen jullie echt warm van?

Emergence Zone (met kop en schouders)
Sunitram
5 jaren geleden
Het verbaast me hoe weinig liefde Dovin's Veto krijgt. Een uncounterable Negate; lijkt mij toch meer dan speelbaar in een control mirror?
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Het verhaal heeft meer mijn interesse dan de kaarten tot nu toe. Lili lijkt me wel goed voor Meren of Clan Nel Toth en Time Wipe lijkt me wel een leuke kaart. Maar voor nu is dat het denk ik wel.
Goscalyon
5 jaren geleden
Jiang Yanggu, Wildcrafter deze gaat meteen in mijn Fblthp, the Lost Lijkt me ook wel grappig. Kiora, Behemoth Beckoner ook leuk! Vivien, Champion of the Wilds, Ob Nixilis, the Hate-Twisted. Uiteraard Liliana, Dreadhorde General en ook Bolas's Citadel.

Favoriete kaart tot dus ver: Liliana!!
Maar ik ben erg enthausiast over de uncommen planeswalkers en vind het ook tof om wat meer goede en interessante uncommens te zien!
 bijgewerkt door Goscalyon 5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
De kaarten die ik tot nu toe heel interessant vind, zijn:
Fblthp, the Lost legendary fblthp en de kaart is nog goed ook. Geen idee welk deck ik deze in wil spelen, maar ik wil de kaart wel spelen.
Bolas's Citadel deze kaart heeft de mogelijkheid om vreselijk broken te zijn in commander, maar dat wil ik eerst testen. Als value engine is de kaart ook heel erg goed, dus zelfs als je niet direct het spel wint, is deze gewoon insane.
Emergence Zone super fijn land. Ga deze spelen in Muldrotha, the Gravetide, want dan is het geen probleem dat je het land moet saccen.
Liliana, Dreadhorde General is waarschijnlijk de beste kaart die tot nu toe gespoiled is. De static ability is vooral de reden dat ik de kaart wil spelen, maar elke beurt een token maken of iedereen 2 creatures laten sacrificen is ook heel fijn.
Vivien's Arkbow gaat flood tegen en als er iets is waar ik niet blij van wordt, dan is het als mijn deck van zichzelf verliest door manaflood of manascrew.

Maar mijn favoriete kaart tot nu toe is toch Evolution Sage, ook al staat die nog niet op de site. Kaarten die triggeren op landfall en iets doen wat heel sterk is, zoals proliferate, speel ik eigenlijk het liefst in mijn commander decks en deze gaat waarschijnlijk direct een plekje vinden in mijn Atraxa, Praetors' Voice deck, samen met Karn's Bastion als ik een plek kan vinden voor nog een kleurloos land.
Skywise
5 jaren geleden
Het weekend is voorbij, spoilers gaan weer verder!


 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top