Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ZNR] Zendikar Rising

Coen333
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
15 uren geleden
Gelukkig geen Eldrazi! Gelukkig geen Slivers!


Eindelijk een Zendikarset waar ik blij van kan worden :-)

Whahaha, ik heb voorkeuren waar iedereen een hekel aan lijkt te hebben. Wat zou dat over mij zeggen?

Het zou leuk zijn als de rauwe terugkomende natuur goed aan bod komt, iets dat er wel in zit denk ik.
Dordledum
3 jaren geleden
Sorry van de spoiler. Was het bestaan van de tag helemaal vergeten.

Wel benieuwd naar de set. Altijd al een zwak voor landjes gehad en hoop ook dat Landfall terug komt als ability.

Hoop ook op een goede "lands matters" commander waar ik zowel Lord Windgrace als Arixmethes, Slumbering Isle in kan spelen. Minstens 4 kleuren dus. Zit al een paar jaar met dat deck in mijn hoofd, maar tot nu toe nog niet gebouwd. Zou eventueel wel met Golos, Tireless Pilgrim kunnen, maar ik ben nog niet direct enthousiast.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Stalkative
3 jaren geleden
Over 4 kleuren gesproken: het is duidelijk dat we een 4-color Omnath krijgen, maar zou dat dan de enige 4-color kaart in de set zijn of zou het een cycle kunnen worden? Ik zou het wel leuk vinden om vijf nieuwe 4-color commander opties te zien.
Triskelion88
3 jaren geleden
Die crawling barrens vind ik wel tof eigenlijk, leuke commander kaart iig.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Over 4 kleuren gesproken: het is duidelijk dat we een 4-color Omnath krijgen, maar zou dat dan de enige 4-color kaart in de set zijn of zou het een cycle kunnen worden? Ik zou het wel leuk vinden om vijf nieuwe 4-color commander opties te zien.


Ik vermoed geen cycle, de cyle is meer Omnath die elke set er een kleurtje bij krijgt
Triskelion88
3 jaren geleden
zal de spoiler tag in het vervolg gebruiken
Dordledum
3 jaren geleden
Geldt ook voor de Set Boosterbox Zendikar Rising dat deze al beschikbaar is tijdens de prerelease? Of geldt dat alleen voor de Draft Boosterbox Zendikar Rising?
Ralf
3 jaren geleden
Alleen de Draft Boosterbox Zendikar Rising is tijdens de Prerelease beschikbaar.
Dordledum
3 jaren geleden
Dank, goed om te weten!
Dreanorus
3 jaren geleden
Vraagje bij de commander decks staat set of 2 dit betekend dat je voor de 37,50 2 commander decks krijgt? ????
Jasper90
3 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Vraagje bij de commander decks staat set of 2 dit betekend dat je voor de 37,50 2 commander decks krijgt? ????

Ja
maus
3 jaren geleden
Ben ik de enige die overspoelt wordt door de hoeveelheid nieuwe series en speel materiaal. Ik zit op de zendikar hypetrain.... Maar man man man die train had nog even mogen wachten. Voor me gevoel krijgen we per maand een nieuwe set
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ja daar heb ik ook een beetje last van, zeker nu jumpstart ook vertraagd is helaas. ik zit echt te wachten op de zendikar spoilers. zeker omdat de commander decks al in preorder staan.
ze hadden van mij de tijd tussen de spoilers en de aankondiging wel kleiner mogen maken.
Dreanorus
3 jaren geleden
Zullen de commander decks het zelfde zijn als anders? Of zijn dit minder sterke varrianten zijn? Ze zijn nl wel heel goedkoop (2stuks voor nog geen 38 euro) vergeleken met de normale prijs voor een commander deck
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Zullen de commander decks het zelfde zijn als anders? Of zijn dit minder sterke varrianten zijn? Ze zijn nl wel heel goedkoop (2stuks voor nog geen 38 euro) vergeleken met de normale prijs voor een commander deck


Ik verwacht wat zwakker, maar dat weten we natuurlijk pas als alles uit is. Misschien worden we positief verrast!
Dordledum
3 jaren geleden
ik denk ook dat dit meer een soort starter decks voor Commander zullen zijn.
Dreanorus
3 jaren geleden
Laten we maar verrast worden na de pre release kunnen ze de decks dan appart van elkaar verkopen voor 40 ps
 bijgewerkt door Dreanorus 3 jaren geleden
Dreanorus
3 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
ik denk ook dat dit meer een soort starter decks voor Commander zullen zijn.

Hopelijk komen er wel een paar kaarten in die de moeite waard zijn.
Coen333
3 jaren geleden
Quote:
52 minuten geleden
ik denk ook dat dit meer een soort starter decks voor Commander zullen zijn.

Ik ben opt moment een clubje mensen Commander aan het leren (nou ja, MTG in het algemeen eigenlijk) dus klinkt als iets dat ik wel kan gebruiken.
MitchDeBaas
3 jaren geleden
ik heb ze gekocht met het motto van: een paar tientjes erbij en je hebt wel een solid deck. zoals met bijna alle precons trouwens.
dus de waarde maakt me niet ze heel veel uit, je moet ze toch focused maken voor echte serrieuse gameplay.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top