Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ZNR] Zendikar Rising

RedRax
3 jaren geleden
Oke duidelijk Dordledum, dank je.

Jammer dat ze niet meer ''normaal'' beschikbaar zijn in de boosters. Als ''nieuwe'' speler is er dus nog steeds moeilijk aan te komen zo.
Dordledum
3 jaren geleden
Zoals ik aangaf, tijdens BFZ zaten ze inderdaad wel in gewone boosters, maar wel maar in 1 op de 200 boosters.

Nu heb je er bij elke set, draft of collector boosterbox minstens 1, dat is echt veel meer. Dus veel makkelijker verkrijgbaar.
TheRobinros
3 jaren geleden
Ik presenteer: Modern Third Breakfast.


Mainboard
4 Chromatic Sphere
4 Chromatic Star
4 Conjurer's Bauble
4 Lotus Bloom
4 Valakut Exploration
4 Faith's Reward
4 Open the Vaults
4 Reshape
4 Serum Visions
3 Sleight of Hand
2 Mystic Sanctuary
4 Ghost Quarter
4 Flooded Strand
3 Polluted Delta
1 Hallowed Fountain
1 Steam Vents
4 Island
1 Plains

Het is Second Breakfast, maar nu met Mystic Sanctuary die Faith's Reward bovenop je deck blijft leggen... die je direct weer mag casten door Valakut Exploration... door een enkele Lotus Bloom te cracken en je eigen Mystic Sanctuary te Ghost Quarteren, waardoor je je hele deck exilet met de 2 landfall-triggers van Valakut Exploration en in je end-step je tegenstander vermoordt.

Oftewel: je bent deterministisch en nog steeds een k*tdeck!

Prachtkaart
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Zoals ik aangaf, tijdens BFZ zaten ze inderdaad wel in gewone boosters, maar wel maar in 1 op de 200 boosters.

Nu heb je er bij elke set, draft of collector boosterbox minstens 1, dat is echt veel meer. Dus veel makkelijker verkrijgbaar.


Minstens 1 is niet helemaal waar, er zijn ook niet-fetch kaarten als boxtopper zoals bijvoorbeeld Cavern of Souls en Ancient Tomb, maar inderdaad nog steeds veel makkelijker verkrijgbaar.
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Zoals ik aangaf, tijdens BFZ zaten ze inderdaad wel in gewone boosters, maar wel maar in 1 op de 200 boosters.

Nu heb je er bij elke set, draft of collector boosterbox minstens 1, dat is echt veel meer. Dus veel makkelijker verkrijgbaar.


Minstens 1 is niet helemaal waar, er zijn ook niet-fetch kaarten als boxtopper zoals bijvoorbeeld Cavern of Souls en Ancient Tomb, maar inderdaad nog steeds veel makkelijker verkrijgbaar.

Maar dat zijn nog steeds allemaal expeditions toch? Het ging namelijk over expeditions in het algemeen
Dordledum
3 jaren geleden
Inderdaad, ik had het over expeditions in het algemeen.
Twigwalker
3 jaren geleden
Owhja klopt, even overheen gelezen
Dordledum
3 jaren geleden
Ligt het aan mij of zijn de kaarten in deze set tot nu toe iets iets lauwer dan verwacht?

Omnath, Locus of Creation enAshaya, Soul of the Wild zijn geweldig. Maar verder?

Ik vind de DFC landjes leuk, maar zeker niet geweldig.

Ik mis een beetje de wow factor tot nu toe.

Edit: Valakut Exploration is ook wel stoer inderdaad.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
De Bazaar of Magic Zendikar Rising spoiler staat online en is weer bijgewerkt!
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ligt het aan mij of zijn de kaarten in deze set tot nu toe iets iets lauwer dan verwacht?

Omnath, Locus of Creation enAshaya, Soul of the Wild zijn geweldig. Maar verder?

Ik vind de DFC landjes leuk, maar zeker niet geweldig.

Ik mis een beetje de wow factor tot nu toe.

Edit: Valakut Exploration is ook wel stoer inderdaad.




Zoiets?
Awvanzijl
3 jaren geleden
OMG! Die moet ik hebben voor Pako en Haldan!
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Hahaha het word alweer beter! Alhoewel ik toch de showcase frame niet geweldig vind toch enthousiast over de set tot nu toe!
 bijgewerkt door TwanBonaparte 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
dat is niet mis inderdaad!
bartist
3 jaren geleden
Even een discussie-punt opgooien: Hoe gaat deckbuilding veranderen met de Modal landjes?

Ik weet niet welke kant je op moet gaan met die kaarten. Moet je het zien als spels die ook landjes kunnen zijn, waardoor je in theorie meer dan 24 landjes speelt...
of als landjes die je ook kunt casten voor een ander effect, waardoor mensen gaan vergeten normale landjes te spelen en eindigen met decks die minder dan 20 (alleen-)landjes bevatten?

Welke kant denken jullie dat het op gaat?
Stalkative
3 jaren geleden
Ik denk dat het wel een beetje verschilt per deck, maar dat ze vooral landjes gaan vervangen. Het enige nadeel daarvan is dat ze tapped enteren als je ze als landje speelt
 bijgewerkt door Stalkative 3 jaren geleden
Bavelb
3 jaren geleden
De spells op de landjes zijn bijna allemaal overcosted, dus als ze spells vervangen maakt het je deck consistenter, maar zwakker. Ik denk dat je ze vooral moet zien als (vervanging van) landjes, met extra mogelijkheden
 bijgewerkt door Bavelb 3 jaren geleden
Wodi!
3 jaren geleden
[s][/s]broekzak bericht, sorry
 bijgewerkt door Wodi! 3 jaren geleden
Stalkative
3 jaren geleden
Hopelijk bevallen de modal DFCs, want ze zitten ook in de volgende twee sets
bartist
3 jaren geleden
Vreemd... bij het exploring thema van zendikar vind ik het passen, maar heb geen idee hoe ze het bij de andere sets gaan verantwoorden/flavorfull maken

Over de modal DFC's gesproken. Hoe werken ze met Muldrotha, the Gravetide? Kan ik met een muldrotha op het veld een Bala Ged Recovery casten om hem vervolgens uit m'n graveyard te spelen als land? Asking for a friend.
Awvanzijl
3 jaren geleden
Ik verwacht dat het beide soorten zijn, wanneer ze niet op de Battlefield liggen. Dus ik denk van wel.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top