Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Challenger Troll / Menace

mwoan1_(golgari)
4 jaren geleden

als ik challenger troll en gruul war chant op heb liggen, worden dan al mijn attacking creatures met power 4 or greater unblockable?
TheRobinros
4 jaren geleden
Als je het wat creatief interpreteert, zelfs met power 3 or greater, omdat de Gruul War Chant ook +1/+0 geeft. Als in: op het moment dat je creature 4 power krijgt, kan hij idd niet meer geblockt worden, maar ieder creature dat van zichzelf een 3/X is, wordt in combat dus 4/X
BluezamX
4 jaren geleden
Let wel op dat ze niet unblockable zijn, maar gewoon niet door meer dan 1 creature geblocked kunnen worden,
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden
Let wel op dat ze niet unblockable zijn, maar gewoon niet door meer dan 1 creature geblocked kunnen worden,

En ook niet door precies 1, vanwege de War Chant
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Klopt. Je creatures met 4 power of meer (dus 3 power voordat ze aanvallen) kunnen alleen door exact 1 creature geblocked worden, maar moeten ook door minimaal 2 creatures geblocked worden. Dat is onmogelijk, dus kunnen ze niet geblocked worden, omdat er geen enkele combinatie is die mag .
Mango
3 jaren geleden
Een Trap Runner trekt zich weinig aan van dit soort algemene beschouwingen. Hij blockt rustig door.
Blasty
3 jaren geleden
Choking Vines helpt ook. Maar als we allerlei uitzonderingen erbij halen wordt het beantwoorden van vragen wel erg lastig.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ja, laten we anders even aannemen dat er ook een Hivestone en een Crystalline Sliver liggen, dan werken die kaarten weer niet .

Het ging om het beantwoorden van de vraag, niet om het feit of er een of andere obscure Magickaart is die dit weer omzeilt, want die is er bijna altijd wel .

Ik sluit dit topic wel, de vraag is beantwoord.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top