Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vraag rond Festering Newt

Epiphanes
9 jaren geleden
Hoi,

Wederom een vraag, wie kan mij verder helpen?

Ik vindt de combo met Festering Newt en Bubbling Cauldron erg leuk. Maar, je kan maar 4 van dezelfde kaart in een deck hebben.

Zijn er manieren om kaarten op het veld te krijgen die 'doen' alsof zij Festering Newt zijn, zodat ik Bubbling Cauldron af kan laten gaan. Werkt dit bijvoorbeeld met een kaart als Clone? Of is deze kaart op naam na een kopie van zodat de activated ability niet op gaat?

Natuurlijk kan ik de combo vaker op tafel krijgen en dus spelen in combinatie met Bogbrew Witch en Diabolic Tutor, maar dat spreekt voor zich.

Bedankt en groet!
 bijgewerkt door Jeff 9 jaren geleden (Dubbelpost samengevoegd. Voortaan even editten AJB)
Jeff
9 jaren geleden
Clonen werkt helemaal zoals je wilt, dus dat is een optie. Volgens mij zijn er geen kaarten die dingen van naam doen veranderen, dus zul je het met allerlei vormen van kopieen moeten doen. Mimic Vat is wel een lekkere herhaalbare, of Progenitor Mimic als je diep wilt gaan...
LegoRobster
9 jaren geleden
Je kan natuurlijk ook kijken of je de Festering Newts uit je graveyard kan vissen, om ze zo direct op het veld te leggen of terug naar de hand te nemen. Dit is iets makkelijker voor elkaar te krijgen in een (mono) zwart deck, dus hoef je de splash naar blauw niet te maken om Clone en co te kunnen spelen.
Roboreaper
9 jaren geleden
ik heb er een casual deckje voor gemaakt

met wat graveyard return dingetjes. misschien kan je het gebruiken als inspiratie
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Met Soul Foundry kun je kopietjes van Festering Newt maken. Verder zijn het vooral de Clonevarianten waar je het van moet hebben. Het voordeel wel van een token-Newt is dat je dit kunt Populaten .
Epiphanes
9 jaren geleden
Bedankt voor jullie tips :-)
ebonpraetor
9 jaren geleden
Rite of Replication als je te veel mana hebt.
Kiki-Jiki, Mirror Breaker herhaalt ook goed maar vergt wel erg veel .
De beste opties zijn al wel eerder genoemd, vermoed ik.
 bijgewerkt door ebonpraetor 9 jaren geleden
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top